Moutfit – 24.10.11

HE-RRE-GUD. Mamma og jeg var akkurat i den nye leiligheten for å overta nøkkelen og greier. Haha. Jeg vet ikke hva jeg skal si engang jeg. Det så ikke ut! Rett og slett. Den gamle eieren hadde ikke tatt seg tid til å vaske ned leiligheten, men han hadde tatt seg tid til å skru ut alle de 30 lyspærene som skulle følge med i lysekrona. Haha, jeg dør.

Jeg filmet faktisk noe av besøket, og skal sette meg ned for å redigere filmen til dere nå. Forhåpentligvis hører dere når jeg snakker denne gang! Vi fant en diger møll bak sofaen, støv var over alt, dusjen så nybrukt ut og kan umulig ha blitt vasket på måneder, og nei.. Jeg tror dette blir en svært morsom videoblogg!


Sko fra Nelly
Skinnbukser fra New Yorker
Topp fra h&m

Likte dere antrekket?

– Marthe <3

22 kommentarer

Siste innlegg