Vinn extensions!

Er dere klare for en ny konkurranse? Denne ukens premie er i samarbeid med www.rapunzelofsweden.no, og da vet dere vel hva premien er?  En av dere stikker av med et valgfritt clip on extentionsett denne uken! Wuhuu. Jeg har selv extentions fra denne nettsiden og jeg kan med hånden på hjerte fortelle at jeg er storfornøyd med kvalitet og tykkelse på håret. Her får man virkelig et silkemykt, tykt og fyldig hår for pengene. Ta godt vare på det om det er du som blir den heldige!  Alle farger består av 7 deler og dere kan selv velge om dere ønsker bølgete eller rett hår.

Slik gjør du:
Klikke deg inn >HER< og velg extention. Type og farge.
Legg igjen en kommentar med link til håret du ønsker deg, navn og hotmail INNI kommentaren.  


Har du egentlig bare lyst til å kjøpe deg et extention sett med en gang? Da kan jeg informere om at rapunzel nå har 10% på varene!


Her har dere mitt extentions fra samme nettside. Storfornøyd.


Her er et bilde uten blitz. Lik gjerne også facebooksiden til rapunzelofsweden HER.

Lykke til! Vinneren trekkes på onsdag!

-Marthe <3

601 kommentarer

Siste innlegg