Liten oppdatering!

Det ble ingen brukbare bilder i dag heller. Jeg er virkelig ikke kresen på hva som kan legges ut her, men det går grenser. Haha. Nå skal jeg snart avgårde til Annika for å prøve å lage videoblogg! disse spørsmålene dere stilte henne på onsdag må besvares. Jeg skal stille spørsmålene og Annika skal prøve å svare på dem. Spennende! Håper videoen blir klar til å vises allerede i kveld! Hvis det blir noe av den i det hele tatt da. Endelig får dere høre Kristiansand dialekta, dere som er så fan av den! Hehe.
 

Jeg vil bare vise dere en ting. Slik ser håret mitt ut i lyset ute.. Slitt og hvitt.


Og sånn ser det ut inne. Ganske stor forskjell eller hva?


Hvilken hårfarge tror dere jeg faktisk har? Haha.

Ha en flott fredag så lenge!

– Marthe <3

13 kommentarer

Siste innlegg