Moutfit.. Neppe!

Jeg har i dag stått på badet i to timer, sminket meg, pyntet meg, ordnet håret, tatt på de fineste klærene og virkelig følt meg vel. Så tok jeg outfit bilder, så på bildene, og ja… slettet bildene.

Hvorfor kan ikke kamera bare ta bilde av meg sånn som jeg er? Ta bilde av ansiktet mitt sånn som det faktisk ser ut! Det skal liksom være et speilrefleks kamera! Jeg har verken grønt eller gult hår, så ikke gi meg det på bildene. -Og hvordan er det mulig å få bilder av et blekt ansikt når jeg er brun av solpudder som bare det? Ja og hvor kommer posene under øynene fra? Jeg har da aldri hatt poser under øynene!? Gud bedre. Kamera mitt er definitivt ute etter å knekke meg. Jeg må ha nytt, og det FORT.


Dette var de eneste brukbare bildene fra dagens antrekk.. Til og med ringene ser mye bedre ut i virkeligheten.


Beklager masse! Jeg har visst ikke dagen.. Nei vent. Uka!

Noen som kjenner seg igjen i dette problemet?

– Marthe <3

39 kommentarer

Siste innlegg