Vinner av uggs med mer!

Hei og god kveld alle sammen! Nå sitter jeg hos >Annika< og planlegger en USA tur til sommeren. Haha, jeg har litt av noen planer skal jeg fortelle dere. Vi vil nemlig oppleve USA nå mens vi har skolefri og forhåpentligvis også råd! Oog så vil vi gjerne på en Justin Bieber konsert her i samme slengen. Dette hadde vært en super måte å feire 20 års dagen på ihvertfall.

Jeg har forresten trukket en heldig vinner av uggskonkurransen! Denne ukens vinner har navnet Ann-Harriet! Gratulerer så mye Ann. Jeg har sendt deg mail..


Dagens middag. Pita! 

Og forresten! Selv om jeg kjørte i gang en spørsmålsrunde for ikke lenge siden, tenkte Annika og jeg at det kunne vært morsomt for dere å spørre HENNE angående meg og blogglivet. Vi tenkte selvsagt litt mer personlige spørsmål og ikke “hvilken shampoo bruker hun,” da dette er ting jeg kan svare på selv. Det er ikke alltid like enkelt å sette ord på sin egen personlighet og væremåte! Dette tror jeg kan bli interessant for både dere og meg. Svarene på de utplukkede spørsmålene kommer på fredag, og kanskje til og med på video!      
 

Spør Annika om meg >HER<
Og følg med på fredag!


– Marthe <3

12 kommentarer

Siste innlegg