Annika tester leppestifter!

Etter forrige gang jeg la ut bilde av meg selv med litt farger på leppene, fant både jeg og de fleste av dere ut at dette ikke burde skje igjen.. MEN, for en uke siden mottok jeg to leppestifter fra Yves Rocher. En i knall rød og en i mer nude. Likevel ikke så nude at jeg kledde den. Tro meg, jeg prøvde. Jeg tok masse bilder med den på og da jeg la dem inn på dataen klar for å vise bildene til dere, lo jeg meg skakk ihjel og slettet dem med det samme. Annika derimot, hadde de perfekte lepper for begge farger! Dermed tenkte jeg at jeg kunne vise dere leppestiftene på henne.. Fargene er nydelige og merket har ryktet på seg å være svært godt, så da fortjener de etter min mening å bli vist frem!


Annika likte selv best denne..


Men jeg syntes jammen meg hun var nydelig i knallrød også jeg!


Dette ble min favoritt.. Begge fargene finner dere HER.

Hvilken likte dere best?

– Marthe <3 

            Leppestiftene er sponset

8 kommentarer

Siste innlegg