Puh! Litt av et tiltak.

Ja, det er litt av et tiltak å skulle reise på hyttetur uten strøm! Hehe. I dag har jeg sittet og skrevet på blogginnlegg i fem timer allerede og jeg er langt ifra ferdig. Man kan ikke bare ta ferie fra blogglivet. Innlegg må forhåndskrives om ikke man har internett. Heldigvis synes jeg bare det er gøy! Tanken på å ikke kunne oppdatere dere en hel helg hadde drept meg. Det blir derfor blogging som normalt i helgen, men jeg får ikke muligheten til å svare på kommentarene deres før søndag kveld. Men da lover jeg å svare godt også! 

Innlegg dere har i vente dreier seg blant annet om å forstå seg på gutta.. En ny smoothies oppskrift er i vente, siste del av spørsmålsrunden kommer, anbefaling av et par produkter oog kanskje en av dere stikker av med et par Uggs? Hvem vet? Hoho..  

Nå skal jeg lage middag til Jonas kommer hjem!
Mamma er syk så hun må vel kanskje også få litt?

– Marthe <3

27 kommentarer

Siste innlegg