Julebrus i oktober..

Er det ikke sykt? At både julebrus og kakemenn er å se i butikkene allerede? Det er oktober og over to måneder til jul jo! Snart er vel påskeeggene også å se i butikken. Jaja! Stemningen ødelegges, men svarten heller. Jeg elsker både kakemenn og julebrus jeg.

I dag har Jonas og jeg vært en kjapp tur på sørlandsenteret. Jeg leste i avisen at det skulle være oktoberfest disse dager, men det var jammen ikke mye salg å finne på verken h&m, bikbok eller Gina tricot. Skuffende! -Men jeg finner selvsagt noe på ordinær pris også jeg.. Skal vise dere dagens tre kjøp senere. Nå skal det først og fremst bakes!


Hoho, her så jeg direkte gal ut.


I dag fant jeg forresten ut at Toro har flere varianter enn bare Tikka masala.. Så jeg kjøpte alle.


Så måtte vi jo kjøpe både julebrus og kakemenn til i kveld! Hehe. Syndere!

Nå gleder jeg meg til å friste dere med mislykket sjokoladekake..
.. og dagens innkjøp!

– Marthe <3

38 kommentarer

Siste innlegg