Ridetur i skogen!

Åh. Jeg har hatt en helt fantastisk dag! Jeg har som sagt vært i Lillesand og ridd med Karen. Kjenner det faktisk allerede i beina! Fy søren så stiv jeg kommer til å være i morgen. Når ikke man rir jevnlig, er ridning søren meg fantastisk trening både for ben, mage, rygg, armmuskler og for kondis. Vi red på det jeg vil definere som “vill skogstur” og selv om været ikke var heltopp koste jeg meg virkelig max!


Skitne hesterumpen vi ble møtt med..


Var bare å ta en dusj med en gang!


Ut på tur, aldri sur!


Karen på fjordingen og jeg på hesten hennes. Så byttet vi halvveis. Herlige hester begge to!


Etter en liten klatretur, tok vi to runder i full galopp rundt galoppbanen.


Så hilste vi på hestene jeg traff da jeg fikk massasje i Lillesand tidligere i sommer..


Husker dere disse? Nydelige vesner!

Nå skal Jonas og jeg lage en super deilig middag!

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg