Inne dag og ute kveld..

I dag har Jonas, mamma og jeg sittet og spilt spill i sikkert flere timer! Vi fikk plutselig helt spilledilla på både ludo, tre på rad og yatzy. Det er ikke så ofte man sitter og spiller familiespill lengre! Nå skal Annika dra meg med på fest. Det blir verken drikking eller byen på meg, men det skal bli topp å være litt sosial likevel! 


Hva gjør dere i kveld?


Og forresten! Dette synet ble jeg møtt med i dag morges..

Håper dere NYTER høstferien! Dere som har det..

– Marthe <3

38 kommentarer
    1. Jeg får høstferie i morgen, men før den tid må jeg gjennom en historieprøve og en norskfremføring!! Og jeg klarer ikke huske noe!! aaah, irriterende!!
      ha en fin kveld du da! 😀

    2. ser du har blitt bedre i fjeset? hvordan fikk du det bort? kanskje du kan skrive litt mer om det, hørtes ikke godt ut 🙂
      leser bloggen din hele tiden, elsker den!!

    3. Ina: Jaa det er helt borte 😀 Det forsvant etter 4 dager med antibiotika. Fantastisk! 😀 Jeg tenkte å skrive et innlegg om dette iom at så mange andre også var plaget med slikt utslett 🙂

    4. Så gøy! Men du. Dette er ikke negativ kritikk, trust me. Men jeg bare lurer på om du er trøtt for tiden? Du ser litt trøtt og kanskje litt lei deg ut på bildene :s Sliten osv.. Remember, ikke negativ kritikk! Du er SUPERSØT, digger bloggen din! 🙂 <3

    5. Har aldri kommentert en blogg før , men hadde lyst og legge igjen en kommentar her, fordi du har en utrolig bra blogg ! misunner deg fordi du er så pen og har så masse fine klêr, du er ett skikkelig forbilde som ikke skriver så alt for masse om party og slik (selvom jeg ikke har noe i mot det heller) !.. men digger bloggen og alt du skriver om , fortsett slik 😀 skjønner ikke at folk kan kommentere stygge ting til en så gla og flink jente som deg 🙂 ! skjønner ikke at folk gidder og bruke tid på det( og at folk gidder og skrive stygge kommentarer til andre folk heller) ! huffa meg.. 🙂 men du er vertfall utrolig pen og utrolig flink , fortsett slik ! 😀

    6. ÆÆH, kan du væresåsnill å sette på en advarsel FØR jeg rekker å scrolle nedover til edderkoppbildet? :(((

    7. Tusen takk for kos kommentar om hotell Maxx Royal…det kommer opp bilder på løpende bånd…det er helt fantastisk her…er sikker på at du hadde bare elsket dette stedet <3
      Så utrolig vakre bilder av deg!!!!!!
      men...for en edderkopp da....minner meg da jeg bodde i Malaysia...
      Når jeg kommer hjem fra ferie kommer jeg oftere på besøk til bloggen din som er som et vakkert og friskt vindpust 🙂

    8. du har pen ansikt, men øyenbryna dine ødelegger :s ..
      kan du ikke vise bilder der du har fikset dem litt anderledes? så får vi stemme på den som er finest xD

    9. Lotte: Hehe, nei jeg er verken trøtt eller sliten. Tvert imot! 🙂
      Ingvild: Tusen tusen takk for en herlig kommentar 😀 Kjempe hyggelig av deg!
      Eirin: Haha så søt 😀

    10. Haha..Marthe! Jeg må bare fortelle at du var med i en drøm jeg hadde i natt! :p Det gikk plutselig an å fly på sitteunderlag, så vi var en hel gjeng som skulle prøve det her.. men problemet ditt var å finne en outfit som passet til flyturen :p morsomt!
      Tipper du uansett hadde sett godt ut. Du har en sykt kul stil. Liker bloggen din kjempe godt!

    11. Du er så sinnsykt peen !!<3 Digger deg og stilen din, også i tillegg er du så flink til oppdatere på bloggen diin ! 😀 Bare lurte på en ting, hvordan har du så hvite tenner ?? Er det naturlig eller bruker du noe spesielt ?? 🙂
      Igjen, digger deg og bloggen din<3

    12. Marielle: Tuusen takk! Så søt du er <3 Jeg bleker tennene to ganger i året. Har brukt white strips og white one tannbleking før og er fornøyd med begge deler :D tennene holder seg hvite kjempelenge :-) Førstnevnte bestiller jeg på ebay og sistnevnte på http://www.thewhiteone.se 🙂

    13. Veldig fine bilder av deg! Eller, det er det alltid da;)
      Edderkopper, fysj! Får helt angst når det er en edderkopp i huset mitt, spesielt hvis jeg er hjemme alene for da må jeg ta den selv 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg