I sminkeveska mi..

Finner dere dette..


Foundation i fargen 106,  som jeg påfører på urenheter eller hvor fargen på huden er ujevn. Foundation fås kjøpt på Cubus, h&m og Lindex.


Krem som skal skjule poser under øynene. Fra coverbrands.


Kost til å smøre på kremen også fra coverbrands.


Pudder fra body shop. Dekker supert over alt og gjør huden matt og fin. Pudderet er i fargen 06.


Solpudder fra h&m. Forrige pudder er nærmest kritt hvitt så dette trengs for å få litt farge!


Kost til solpudderet. Også fra Body shop.


Til øyenbrynene bruker jeg dette kittet med to farger. Jeg bruker det lyseste. Dette er farge 02 og kjøpes på Body shop.


Under øyenskyggen bruker jeg denne eyeprimeren fra hexashop! Og kosten under er fra h&m.


Øyenskyggen som ligger i sminkeveska mi er fra makestyle!


Og til slutt.. Mascara og øyevippetang fra h&m. Vippetangen er elendig, så anbefaler dere å kjøpe den på body shop i stede!

Hva er dine must i sminkeveska?

– Marthe <3

28 kommentarer
    1. Det var mange fine tiing <3 jeg bruker id pudder, id solpudder, blush fra elf og mascara fra marykay og maybeline.
      Hvor mye koster pusseret fra bodyshop og kosten fra bodyshop?? <3

    2. Must i min sminkeveske er i hvertfall pudder og øyenbrynspenn! Tror jeg skal kjøpe det the bodyshop-pudderet du har, det virker så bra! Har et annet fra the bodyshop også, men vil teste ut denne og.
      <3 vaaali

    3. Anonym: I alle dager. Man tar da ikke ta hele pudderboksen i fjeset på en gang. Man kan bruke så mange sminkeprodukter man bare vil. Man må bare passe på å ta riktig mengde av hvert produkt.

    4. heia den tingen du sier er for og dekke under øynene er ikke fra coverbrands men fra smaxbox og det er en under eye brigtnher, og kosen er fra sheercover. just saaing

    5. Så mye fin sminke! 😀 Pudder fra bodyshop og sånn har jeg vurdert, men ikke helt turt å kjøpe sånn helt uten videre. Er jo mye penger som går ut av vinduet om det skulle vise seg produktet var dårlig 🙂 Men tror nok nå jeg skal revurdere det 😀
      Kunne du tenke deg å lage en video eller et steg-for-steg innlegg om hvor og hvordan du bruker produktene? 🙂 Hadde jeg og garantert mange andre likt! 😀
      -Malenesund.blogg.no

    6. Anonym: Det var et svar på kommentaren din. Du ventet vel ikke noe annet?
      ISSK: Hmm. Det må være pudderet fra body shop. Det klarer jeg meg rett og slett ikke uten 🙂

    7. Du, hva med å ha en litt annen form på brynene? når de er så veldig buet og firkantet ser det veldig unaturlig ut. For du har vel barbert bort dine egne? sånn at du tegner dem opp selv?

    8. Madeleine: Nei det har jeg ikke 🙂 Det er mine helt i begynnelsen, men tegner på “enden” også farger jeg hele brynet for mine er egentlig veldig lyse.

    9. herregud, du trenger ikke å svare sånn? skal jeg heller si stygge trynet ditt istedet for vakker? og det var bare et tips, men nei vel. gled deg til du blir 30 år, så har du vakkert hud! 😉

    10. Du svarer virkelig noen av leserene dine veldig frekt Marthe. I dette tilfellet skrev til og med leseren at ansiktet ditt var vakkert. Du bruker veldig mye sminke. De gangene du har vært i syden og klagd over at du får så lite farge i ansiktet, er det jo fordi du ikke klarer å legge fra deg pudderet selv om du er i syden.

    11. Hanne: Jeg ville ikke sett på dette som frekt, me som at hun gikk litt mer i forsvars posisjon. Men aldeles ikke frekt, nå er det nok du som begynner å skrive litt frekt.
      Masse bra sminke Marthe 🙂 Liker at du ikke er en av de bloggerne som må bruke den dyreste sminken osv, du bruker noe som alle kan ha rå til 🙂
      Supert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg