MIN DRØMMEMANN

Drømmemannen’s 10 punkter.. 
1. God utdannelse og en stabil økonomi!
2. Smart. Man må kunne snakke om mer enn været og idol. 
3. Drømmemannen er velstelt og relativt pent kledd. Han må ta vare på seg selv. Fantastisk om han har et øye for mote, men ingen must. Kan han ikke kle seg, så kan han alltids få litt hjelp. Han skal tross alt være hetero.  
4. En drømmemann er ærlig og omtenksom.
5. Han må gjerne ha et pent fjes, men da foretrekker jeg at han ikke vet om det selv. Vi jenter flest liker ikke menn som er høye på pæra.  
6. Voksen, men samtidig barnslig. Man må kunne ha en seriøs samtale samtidig som man må kunne spøke. Humor er viktig.
7. Han må kunne stave ordet treningssenter. Gjerne uttale det korrekt også. Litt brystmuskler er helt i orden!
8. Søt, men ikke for søt! Romantisk, men ikke for romantisk. Jeg vil verken ha sang eller dikt.
9. Han må være en smule glad i å lage mat. Og gjerne litt glad i å spise den også, så ikke jeg blir alene om det. 
10. Og ja.. Han må ikke prate for mye.  Jeg trenger ro. Haha! 
11. Herregud jeg har jo glemt det viktigste! Han må være GLAD. Det ble 11 punkter på meg gitt..

Nå har det seg jo slik at jeg har min flotte Jonas, men jeg tenkte det kunne være morsomt å skrive en slags oppskrift av drømmemannen likevel! Jonas har tross alt alle disse punktene bortsett fra en! Han prater i et sett..  Jo ja, så har han ikke akkurat en stabil økonomi heller enda. Pyttsann. 9 av 11 er ikke galt det heller Jonas! Så godt som perfekt. I morgen har vi faktisk vært sammen i 1 år og 11 måneder. Fy  søren som tiden flyr.

Hva beskriver DIN drømmemann?
Hvor mange punkter får du?

– Marthe <3

21 kommentarer
    1. kjente meg godt igjen i denne listen! 🙂 fikk faktisk 10 av 11 🙂 han har ikke det beste øye for mote, men han liker å se velstelt ut! så nesten full pott! haha 😛
      Dere er et pent par 🙂

    2. Haha, ble så inspirert at jeg lagde et eget innlegg om det på min blogg! Mine 10 punkter som beskriver en drømmemann.
      Kjæresten min oppfyller 8 av 10. Var redd han kanskje ikke ville klare halvparten, men det gjør han! hehe.
      BTW! Fikk aldri bildet av deg, meg og venninna mi som ble tatt i Tryvann :S Kanskje dere ikke har bildet likevel?

    3. vet ikke om du har skrevet et innlegg for dette før, eller om det har blitt spurt om det, men når og hvordan møttes du å Jonas? :)) dere er et flott par!

    4. Dere er så søte sammen! Gratulerer med 1 år og 11 måneder! <3 Digger både deg og bloggen din, og stilen din 🙂 Elsker at du har mange innlegg til dagen og du skriver utrolig bra :D!

    5. Her er noen punkter jeg synes er viktige:
      *han må være forståelsesfull
      *han må like meg for den jeg er
      *han liker å gjøre meg glad
      *han tørr og drite seg litt ut
      *han må ta vare på seg selv
      *han er ærlig og omsorgsfull
      *han er romantisk på sin egen måte
      *han får meg til å smile, og føle meg bra
      *han tørr si hva han mener
      *han må være seg selv
      *han må gjerne være handyman, kan ikke ha en mann som skal slå en spiker med en rettetang,haha 🙂
      Jeg er så heldig at jeg har funnet meg en sånn fantastisk gutt <3

    6. Du og Jonas er jo bare så skjønne sammen! Og så er det liksom ikke kult av jeg skal begynne å jobbe nesten rett ved XXl .. neeeeida 😛 hihi

    7. han må være omtenksom og søt. Han må ha humor, viss ikke er det IKKE gøy å være i nærheten av han, hehe. Gjør ikke noe om han har brunt/svart hår og piercing i øyenbrynet (elsk <3!) og blå øyenfarge. Et must er at han MÅ være høyere enn meg, for jeg vil ikke være høyere enn kjæresten min.. Stabil og god utdanning synst jeg er viktig.
      Kunne skrevet så mye mer om hvordan drømmemannen min ser ut/er, men det blir jo en hel bibel.

    8. Åå så utrolig koselig! Du er heldig som har funnet en kjæreste som du trives med 🙂
      Syns det er viktig at gutten ikke er sjenert og han må tørre å stå for sine meninger og ha sin stil. Utrolig enig i at det er viktig å ha en smart gutt, en som kan reflektere litt ogsånt !

    9. Det viktigste for meg er at han må være ærlig, til å stole på, ha tillit til meg, vise respekt og være trofast. Vil også at han ha et fint fjes, men uten at han selv er klar over det som du sier 🙂
      Og han må ha godt humør og sjarm. Vil ikke ha en som stadig er snurt og sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg