EU kontroll? Glem det!

Vet dere hva? I går skjedde det noe ganske så hysterisk morsomt. Jonas sin bil skulle vært på EU kontroll i dag, MEN. Her er et stort men.. Bilen hans har den siste uken bare sluttet å starte. Den starter og dør igjen etter to minutters kjøring. Haha! Jeg ler meg skakk jeg hver eneste gang det skjer. Og som om ikke dette holdt, klikket hele girkassen i bilen da Jonas skulle kjøre hjem i går kveld. Tenk èn dag før Eu kontroll! 

Han kom ikke lengre enn fire meter før girkassen slo seg vrang. Det hele endte med et stort kaos hvor Jonas måtte dytte bilen mens JEG ryggeparkerte den. He-rre-gud dere kan tro det var liv! Etter 10 minutters hyling og skriking var bilen parkert.. 2 cm fra steinveggen. Mamma har vel aldri ledd så mye av meg. 


Det ble ingen knipsing av parkeringen, men jeg kan alltids friste med kveldsmåltidet!


Grønnsaker og dipp..


Mmm!

Flere som fikk lyst på grønnsaker og dipp?

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg