Nytt frisørbesøk!

Åh.. I dag er jeg litt ordløs. Jeg har hatt en halvdårlig dag, og da jeg kom hjem fra dette frisørbesøket falt humøret helt i bunn. Det er ikke ofte det skjer, men i dag skjedde det. Takket være noen av dere. Da jeg kom inn døra hjemme skulle 30 nye kommentarer godkjennes, og når 12 av dem omhandler mine stygge bryn må jeg ærlig innrømme at jeg bare får lyst til å lukke hele pc’en igjen. Jaja, så beskrev et par av dem det på en penere måte enn “fryktelig rare, og direkte stygge”, men for min del har det ingen betydning. Dere kan si det så pent dere vil. Jeg er drit lei av å høre om hvor grusomme de er, hvordan de ødelegger ansiktet mitt og hvor for lyse/for mørke/for tynne og for tykke de er. Dere blir aldri enige. Setningene går til slutt inn i det ene øret og ut i det andre. Øyenbrynene forblir som de er, og jeg er storfornøyd!

Jeg har nok ikke den store lysten til å legge ut bilde av det nye håret mitt. Men jeg gjør det likevel. I dag orker jeg bare ikke kommentarer som “Neei hva har du gjort? Bli mørk, bli blond, platinablond, nei ginger!”. Håret mitt ble som det ble. Det er hår..


Blitzen gjør det nok mørkere enn det egentlig er.


Frisørsalongen jeg har vært hos i dag het Kompanisten. Jeg har farget etterveksten, stripet halve håret med et veldig mildt blekemiddel og siste halvdel har fått fargen lys brun.


Det blir sikkert noen bedre bilder av det senere.


Kostet meg 2100kr. Og det var halv pris iom at jeg var hos en lærling. Syke priser på frisørsalongene i 2011! Tenk å betale 4200kr for dette? Det er jo ikke den store forandringen.

– Marthe <3  

206 kommentarer
    1. Ikke bry deg om de som kommer med negative kommentarer. Det er og forblir deres problem om de ikke liker noe, de velger selv hvilken blogg de skal gå inn på! Stå på med bloggen, pena 😉

    2. Det var kjempe fint hår! fikk nesten sjokk. Du passa det kjempegodt!
      Det viktigste med bryna er at du er fornøyd selv, ikke hør på dem andre!

    3. du e kjempe fine! og æ synes øyenbrynan dine e nydelig æ, kler ansikte ditt bra! alle andre e bare sjalu 🙂 u rock

    4. Herreguuud og fint det var !! du passer alt sammen du , bare drit i det andre sier ! du er nydelig uansett !”

    5. ÅÅÅH 🙂 SÅNN hår vil jeg ha! synes det var kjempe fint! alt kler virkelig den smukkne (les: DEG <3) 🙂 vet det er lettere sagt enn gjort, men du må ikke bry deg om slike kommentarer om øyenbrynene. de er nok bare misunnelige skal du se 😀 det er hvertfall jeg! du vet, det finnes alltid folk som prøver å få oss ned (på deres nivå), og bare det at selv etter disse kommentarene , legger ut et bilde av deg, viser at du er sterkere enn dem. STÅ PÅ 🙂 de er ikke verdt det, rett og slett! 😉 vakker-vakrere-vakrest- Marthe Borge 😀

    6. Syntes øyenbrynene dine kler deg og de er kjempe fine! Bra du ikke tar deg nær av kommentarene og er fornøyd med de selv, det er det alle viktigste 🙂
      + At håret ble utrolig fint, syntes virkelig du burde være kjempe fornøyd! <3

    7. syns det ble utrolig pent jeg! kommentarene du motar er det dummeste jeg har vært med på! herlighet, du er nydelig 🙂 ikke bry deg om dem som bare er ute etter å lage spy!

    8. Hei Marthe .
      Først og fremst må jeg bare si at du er utrolig pen. Har fulgt bloggen din en god stund nå og du er en av favorittbloggerne mine. Jeg trodde også at du var et par år eldre enn det du er fordi du virker så jordnær og snill ut fra bloggen. Ikke ta negative kommentarer inntil deg . De som kommenterer styggt er vel litt sjalu på deg. Utseende er det som gjør en spesiell. stå på ! jeg vil lese bloggen hver eneste dag 😀
      BTW: Kjempe fint hår 🙂

    9. Håret ditt er kjempe nydelig! Alt kler den smukke – Du kan ha akuratt hva du vil, du kler alt syntes jeg! 🙂 (selvom svart var litt for hardt, hihi) Brynene dine er fine 🙂 Gjelder jo uansett at DU er fornøyd, ikke alle andre

    10. Bryna dine kler deg og ansiktet ditt kjempegodt:) Hårfargen du fikk nå var kjempefin og det kledde du, likte det supergodt! 😀

    11. Ikke bry deg om slike kommentarer marthe! Du er nydelig. Abselutt ALT med deg er nydelig. Folk blir aldri enige uansett. Noen vil ha håret lysere andre mørkere. Noen vil att du skal ha tynnere bryn andre tjukkere. Viktigste er att DU er fornøyd.
      Håret ditt ble nydelig denne gangen også. Håper for din skyld (og kanskje litt for håret) att fargen ikke falmer av denne gangen.

    12. Uff, er så utrolig mye dumt folk skal henge seg opp i. Så lenge man er fornøyd med ting selv burde det holde for andre også mener jeg. De kan heller holde ting inni seg enn og si det!
      Men anyway, håret ble veldig fint :)) og ja, det er syke priser hos frisører for tiden.. 😮

    13. Hei skjønne deg 🙂
      du virket ganske lei deg i dette innlegget, men håpere du får en fin dag videre. Du skal vite at den hårfargen og brynene dine kledde deg utrolig godt! stå på videre, du virker som en super jente som ikke lar seg knekke av små uvitende og dømmende unge sjeler som ikke har bedre å gjøre.. stå på, liker deg og bloggen din utrolig godt 🙂

    14. Jeg synes det ble kjempefint jeg ! Men du har jo kledd alle hårfargene jeg har sett deg med hittil 🙂

    15. Irriterande kor mykje folk skal henga seg opp i.. Syns du er nydelig uansett ka farge du har på både øyenbryn og hår.
      Håret ditt blei kjempe fint, da såg liksom så naturlig ut 🙂

    16. Det ble kjempe fint! Jeg skjønner at du blir lei deg og irritert over personer som kommenterer øyenbrynene dine eller andre ting også, men det viktigste er at du er fornøyd! Ikke hva alle andre mener..

    17. Skjønner ikke hva folk snakker om !? Øyenbrynene til Marthe er F I N E! 🙂
      Kjempefint hår har du også! Og fin stil, og fin ja hva er det du IKKE har som er fint sier jeg? Fin topp også, hvor er den fra? <3

    18. Så utrolig fint det ble!
      Kjenner det begynner å koke inni meg når jeg leser sånne stygge/negative kommentarer. Før det første så er det av reint sjalusi, og for det andre så synes jeg du har nydelige øyenbryn. Stå på, Marthe! Bloggen din er best.

    19. du ble fin på håret 🙂
      er enig i at brynene dine ikke er noe fine, men så lenge du trives med det, er det det viktigste!

    20. Øyenbryna dine er spesielle, JA, men de er kjempefine! de passer deg perfekt, og uten dem hadde du ikke vært deg. Alle har sin egen stil, og jeg elsker dine <3 du er nydelig uansett, håper du ikke lar de slemme kommentarende "knekke" deg. Håper du får en fin dag vidre, og ikke bryr deg om de!
      Ps. håret ble supernydelig 🙂 <3

    21. Synes du er kjempefin jeg, som alltid. Ikke bry deg om hva andre sier. Det er du som skal trives og ikke de andre. I alle dager…alt folk kan henge seg opp i !

    22. Hårfargen var jo kjempefin! Du kledde det skikkelig 😀 Jeg likte faktisk hårfargen bedre enn hvordan du hadde før! Kanonfint:D

    23. Kjempe stygt. neeeida, LOVE IT<3 Somme vet ikke at man kan holde de idiotiske tankene sine for seg selv altså! Men sier meg heelt uenig, du er ei hel skjønn jente! Wow, hadde aldri betalt så mye :s har heldigvis ei venninne som er frisør og tar seg av håret mitt 😀 men liker at du sier ifra, kanskje de kan ta det til seg, håper det:)

    24. Ikke bry deg om stygge kommentarer de er nok bare misunnelig fordi du er så pen og har en fantastisk blogg!:-) jeg blir aldri lei bloggen din du er super! Btw: håret ditt ble fint med litt kontraster!:-) stå på!<3

    25. Du er utrolig pen! Ikke bry deg om hva andre sier! Det er sikkert mange som bare er misunnelige. Forresten så digger jeg stilen din!

    26. du har da flotte øyenbryn du? om de sier det morsatte er det fordi de er misunnelige 😀
      ble kjempe fin på håret forresten!!

    27. Jeg syntes du har kjempe fine øyenbryn jeg! Også ble du kjempe fin på håret, Marthe! :)) Digger bloggen din og jeg digger deg, du virker som en kjempe herlig person med kjempe god personlighet! :))<3

    28. Så utrolig fin du ble på håret! Du kledde det kjempebra!
      Bryna dine er også kjempefine, og de kler deg veldig bra 😀
      Ha en SUPER dag videre :-)))

    29. Åh, håret ditt ble døds fint!
      Og ikke hør på de som sier at øyenbrynene dine er stygge, du er fin akkurat som du er! 🙂

    30. Det ble kjempefint<3
      og øyenbrynene dine er helt perfekte! det er bare sjalue folk uten liv som kommenterer negativt om de;)

    31. Syns brynene dine er kjempe fine! De kler deg kjempe godt. 🙂
      Og håret ditt ble helt fantastisk flott!
      Du er en sterk jente, Marthe! 🙂 Ikke ta til deg de negative kommentarene, men lev på de positive 🙂 Digger deg!

    32. Aldri lagt merke til brynene dine. Men nå som jeg så etter, synes jeg faktisk de var veldig fine. De rammer inn ansiktet på en veldig fin måte 🙂

    33. Ah, nå ble jeg deppa av å høre om at Marthe Borge ikke har hatt en fin dag 🙁
      Syntes du er skikkelig pen jeg, seriøst! Kjempe sjaluu egentlig..
      Er ikke noe galt med bryna dine, folk er bare misunnelige!
      Håret ditt ble kjempe fint forresten! NAM <3

    34. Så utrolig fint håret ditt ble! Synes brynene dine er fine jeg, passer kjempegodt til ansktet ditt 🙂 Du er nydelig, stå på!

    35. Fantastisk fin hårfarge! Ang. brynene er de uformelige. Men de er ikke stygge. Og fargen ser grei ut.

    36. Så fint det ble ! Æsj , ikke hør på de som skriver stygge og negative kommentarer. Brynene dine passer ansiktet ditt perfekt og er nydelige slik du har dem !
      – Klem

    37. Du er en nydelig jente, det vil bestandig være noen som slenger med leppa, men disse er ikke verdt å bruke energi på:) Bruk all den gode energien din på ting og mennesker som gjør deg glad:) Du har en knallfin blogg, klem fra meg!

    38. Syns den nye hårfargen var utrolig fin med mange ulike nyanser ! Den kledde deg virkelig 😉 og bryn, det er jammen ikke bare bare med bryn ! Og alle har hundre forskjellige meninger om hvordan de bør være.. syns ikke akkurat at dine så forferdelige ?:o

    39. Jeg liker virkelig ikke at du er nedefor Marthe, du er nemlig den eneste personen som jeg ser opp til – den jenta jeg kjenner som er sterk og blid uansett hva. Det å vite at du er nedefor er ikke en god følelse. Syntes ikke at du burde ta til deg de slemme kommentarene, for det kommer nok mest sannsynlig fra jenter som tøffer seg opp bak tastaturet og mest sannsynlig ikke hadde turt å sakt det til deg i virkeligheten. Du ble nydelig på håret, noe du alltid er! Og det med øyenbrynene dine, jeg syntes de er helt perfekte til annsiktsformen din. Syntes de ser skikkelig naturlige og pene ut nå for tiden 🙂 Ikke la kommentarene til drittunger ødelegge deg, du er nydelig Marthe – uansett hva. Ikke nok med at du er nydelig på utsiden, du er til og med nydeligere på innsiden.
      Håper ting ordner seg, og at du får en fin dag videre <3 Klem fra meg

    40. enig det med bryene syntes ikke dem er fine,men det er jo min smak ikke din ikke sant? 🙂 Det er jo bra alle har forskjellig smak og jeg syntesikke du skal henge deg oppi slike kommentarer,men heller bare la de kommentarene vær! Håret ditt ble mye finere nå enn det var før,før så det falskt ut nå ser det mye mere ekte og naturlig ut 🙂 Kjempe bra!

    41. Hei:-) Vil bare si at jeg digger bloggen din. Jeg er 29 år GAMMEL, og har mer vett enn å slenge drittkommentarer. Husk at de som gjør det, ofte har dårlig selvtillit selv;) Min mening er “har man ikke noe godt å si, så HOLD KJEFT”!! Dette gjelder da i alle sammenhenger og til uansett hvem menneske!!
      Synes du er en utrolig søt og blid jente, som virker utrolig positiv:) Jeg blir alltid glad av å lese og se bilder du legger ut, derfor MÅ jeg innom bloggen din hvertfall engang om dagen:) Flink er du til å blogge også. Forteller litt om hva du gjør, matoppskrifter, outfits, venninnekvelder/kjæresteturer osv osv variert og veldig flott!! Fortsett som du gjør du søta:) Klem fra fan!

    42. Jeg likte håret ditt kjempe godt! Det kledde du virkelig! 😀
      Synes det er veldig trist å høre at du blir så lei deg, jeg synes brynene dine kler deg kjempe godt!
      Leser bloggen din hver eneste dag, du er kjempe flink! :))

    43. Øyenbrynene dine er jo kjempefine 😮 Bare drittjenter som ikke har bedre å gjøre som sitter å skriver negativt om folk de ikke kjenner! Håret ditt ble også kjempefint <3 Virkelig! Hehe, jeg farger også håret, og det ble over 2300,- da jeg farget det første gang! Det var også til lærling; sjukt! Er glad jeg ikke dro til en ferdigutdannet, for å si det sånn, haha 😀 Det skulle jeg egentlig også..

    44. Hei jeg er fast leser av bloggen din, og jeg elsker den. Synes brynene dine var kjempe fine, og jeg elsker stilen din, stå på videre marthe!! 🙂

    45. Jeg synes du har kjempefine øyenbryn, og du kler de veldig godt! Ikke bry deg om hva de andre skriver og mener. Det beste er at du er fornøyd! <3

    46. Håret ditt ble kjempefint! Men så sinnsykt dyrt 😮 jeg stripet etterveksten og la inn noen mørkere striper i håret mitt for en drøy måned siden, og betalte 800 kr. Hm.. Hårfargen din ble hvert fall veldig fin til deg. Ha en fin dag 🙂

    47. Det ble utrolig nydelig 🙂
      Du kler de fleste hårfarger, du! Ikke alle som gjør det, men det kan jeg skrive under på at du gjør 🙂

    48. Huff, jeg tror kanskje ikke alle skjønner at slike kommentarer går inn på deg… (og noen skjønner det vel kanskje og det er vel akkurat derfor de skriver slikt også!) Men de er MISUNNELIGE!! Og så kan du jo prøve å vri det til noe positivt; nå vet jeg ikke akkurat hvor mange som leser bloggen din, men det eneste folk kritiserer er øyenbrynene dine! Det må jo indirekte bety at ALT ANNET MED DEG SER HELT NYDELIG UT! 🙂 🙂
      Du er kjempesøt! Det er DRITKULT at du står i mot presset! Kjempebra forbilde for folk som har noe de kanskje ikke like lett kan forandre på!
      Klem

    49. Jeg syns brynene dine kler ansiktet ditt utrolig bra 🙂 og fargen er jo helt riktig i forhold til hudtonen din! 🙂 håret ble foresten veldig fint 🙂

    50. Så fin glød du fikk i håret. Det ble kjempefint! Du har fine øyebryn og du er en veldig pen jente, prøv å hev deg over stygge kommentarer for de er ikke sårende før du lar dem bli det.

    51. Syns det ble kjempe fin jeg! 🙂 Og ikke bry deg om de som snakker om øyenbrynene dine, de er bare misunnelig på deg for at du er så nydelig:) Håper dagen din ender bedre enn den begynte!:) Klem <3

    52. ikke bry deg om hva folk sier. du er FANTASTISK! dem som hakker ned på deg er nok bare misunnelige på deg. hev deg over det 🙂 du kledde virkelig den fargen du fikk på håret ditt, like pen som alltid!

    53. Åh, dere gjør meg jo sjeleglad igjen på halvtimen! <3 Herlighet for noen flotte mennesker som leser denne bloggen. 20 stygge kommentarer blir ingenting mot 120 kommentarer som dette <3

    54. man må betale dyrt for skjønnhet <3 haha, men det ble sinnsykt fint da, du er utrolig pen Marthe 🙂

    55. Du ble kjempefin på håret, Marthe! Du må absolutt ikke bry deg om de som sier sånt, alle skal få ha øyenbryn som de vil og jeg synes du har kjempefine øyenbryn! Jeg elsker alt ved bloggen din! Alle outfitene dine som inspirer, alle fristelsene (kaker, smoothies, pizza osvosv), det pene ansiktet ditt (!) og at du oppdaterer så ofte setter veldig mange stor pris på 🙂 Du fortjener å ligge høyt opp på topplista, fantastiske Marthe!
      Stor bloggklem fra Johanne

    56. Herregud, du har serriøst aldri hatt finere hår! Det var het nydelig jo:D PS: Du har nydelige øyenbryn, Marthe, ikke bry deg om dem!;*

    57. Du ble knallfin på håret Marthe! =)
      Du passer kjempegodt når du får litt blonde striper.
      Kjempebra blogg, ikke la noen andre knekke deg!

    58. Syns håret ditt ble kjempe fint. Ikke bry deg om kommentarene – selv om det er vanskelig å ikke bry seg om folk som er så teite som er nødt å kommentere så teite ting. Jeg syns du har fine bryn og syns du virker som en flott jente:)

    59. Årh så fin du ble på håret !! Ikke bry deg om dritt-kommentarene de betyr ingenting, det er de positive kommentarene du skal ta med deg videre å fokusere på 😀 Jeg synes brynene dine er kjempee fine! <3

    60. hahah. ikke frekt ment i det hele tatt! men øyenbryna dine ser veldig fake ut, bare et tips, du burde fikse på dem :D<3

    61. det at frisører er dyre skjønner jeg at folk syns, men viss dere tenker ettere er det å være frisør et veldig krevende yrke og jeg syns at man skal ta seg godt betalt å ta vare på yrkesstoltheten sin. !!:)
      btw håret ditt ble kjempe fint marthe!

    62. Du er utroli nydelig ! <3 tenk at folk gidder å sitte å bruke tiden sin på og rakke ned på andre, slik at de får en dårlig dag. Det er ingen vits.. ! jeg syns du er kjempe pen ! 🙂

    63. Slutt å bry deg om de negative kommentarene, det er alltid noen som har behov for å hakke ned på andre for å føle litt “høyde” på seg selv. Du er vakker, og du trenger ikke andre for å fortelle deg det! Er man en blogger, får man dessverre høre det også.. Og en ting til, fysøren hvor fint håret ditt ble!! 🙂

    64. ååh, de ble kjempefint!! elsker at du har litt lyse og litt mørkere striper i håret. har gledet meg til resultatet siden du sa du skulle til frisøren. dette fordi det alltid blir så fint, og jeg beudrer at du tør! du er en stor inspirasjon, marthe 🙂

    65. Det var syk pris!! Her betaler jeg 1400 ca for klypp, farging av hele hår i 2 farger.. Og det er hos utdannet :p Er ca det det ligger på på alle her.. Men det ble kjempe fint! 🙂 Satser på at det holder på fargen nå 🙂

    66. Ikke bry deg om de som slenger dritt, er ikke verdt å bruke krefter og tanker på dem! syns du er superfin sånn som du er, fine bryn og super jente! og håret ble utrolig fint! så hev deg over det, for du er fantastik! 😀

    67. Av alle frisørbesøk til nå, syns jeg dette har vært det aller fineste. Nydelig hårfarge!! Akkurat denne hårfargen ELSKER jeg!! Drømmefargen!
      Du kledde den kjempegodt!
      <3 vaaali

    68. Herregud, noen folk har virkelig så lite liv at det eneste de gjør er å slenge dritt om folk som er på topplista. Men du har et nydelig ansikt, og øyenbrynene dine og! Drit i folk som bare er ute etter å rakke ned på deg for alt mulig piss. De er ikke verdt det! Forresten så ble håret superfint! :))

    69. Det var utrolig fint! Jeg er plantinablond nå, men planlegger å bli brunette. Tror jeg skal printe ut et bilde av deg å ta det med til frisøren, akkurat sånn farge vil jeg ha!

    70. Jeg synes brynene dine er fine jeg! de er ikke så mørke som de var før, går litt mere i ett med håret.
      Uansett hvordan bryn man har, så vil man få kommentarer om det.
      Om man har bryn som er tynne, tykke, spisse, runde.
      Ha de slik du vil de skal være, sånn er det best

    71. Hei Marthe! Har følgt bloggen din helt siden du startet ny blogg i April. Leste din og Kristina sin blogg som dere hadde sammen også, så har fulgt deg en god stund nå, og virkelig elsker måten du blogger på!
      Du har AKKURAT den fargen som jeg ønsker å ha på håret! Jeg har nå hatt mørkebrunt hår i to år, men er ganske lei av det. Har sett at du hadde nesten svart hår før og lurer på hvordan du gikk fra svart til blond. Om du skadet håret ditt veldig/hvordan prosessen var osv.
      Du, øyenbrynene og håret ditt er flott, ikke bry deg om folk som skriver det motsatte, husk at du har en stor leserskare som liker deg slik du er og ser ut!
      Klem fra meg! 🙂

    72. Det ble kjempefint! Du må ikke bry deg om de stygge kommentarene, de er bare sjalue drittsekker! Synes du passer SÅÅ godt hårfargen der! :D<3

    73. Det er jo ikke negativ kritikk å foreslå en trimming av øyenbrynene. Det kalles konstruktiv kritikk. Alle og enhver kan se brynene dine hadde vært bedre om du hadde fiksa på dem. De brynene der passer ikke til ansiktet ditt, og slik er det bare. Det viktigste er at du liker dem slik selv, noe du tydeligvis gjør.
      MEN noen ganger bør man høre på den “negative” kritikken og ikke bare de som forguder deg uansett hva du gjør. Hadde du skallet deg hadde de sikkert sagt “ååååneeeeei!!! Guuu kor fin du var nooooo, sånn skal jeg også gjøre!! <3<3<3<3<3"

    74. Håret blei kjempe fiiint, du passe jo ALT søthild ;)) Brynene dine og e kjempefine!! Folk e nok berre mesunnelig! Meeen da va hørtes gråådig dyrt ut me frisøren altså, hjelpes!! HA ein fin kveld då, kleeem fra meg :))

    75. Marthe… Du skal ikkje bry deg ein plass om ka folk som bare er missunelige for at DU er så nydelig seie! Det er sikkert veldi sårende å få lese slike stygge kommentarer, men visst du ser litt på alle dei fine kommentarene, så dominerer dei dei stygge med GLANS! 🙂 Eg elsker vertfall bloggen din, er første prioritert, bare så du veit da!

    76. omgomgomg, elsker toppen din!
      Og hårfargen din gjorde noe med ansiktet ditt, utrolig flatterende 🙂 Skulle ikke tro du var lei deg i hvertfall, du gløder jo!

    77. Å herregud, øyenbrynene er jo bare bagatell, er jo ikke de som går med dem. Noen folk har bare alt for lite å bruke tiden sin på.
      Var en gang noen kommenterte og klagde fordi jeg hadde bittelitt møkk under neglen. Tragisk :p

    78. Åå, så fin farge du hadde på håret nå 🙂 Og øyebrynene er fine, og det er kun du som bestemmer hvordan de skal være!

    79. Herlighet, så lite folk har å gjøre. Men Marthe, du må tenke på det at når de ikke har verre å kommentere enn øyenbrynene dine så sier det litt om hvor perfekt du faktisk er. Ikke at jeg sier meg enig, for øyenbrynene dine er jo kjempe fine! Er nok bare veldig mange som er sjalu, men som ikke får sakt det på en bedre måte en å rakke ned på deg. Er sjalu jeg også, men jeg er heller glad på dine vegne enn å være sur for noe jeg ikke har fått, men som du har :- )) stå på videre å gi faen i enkelte mennesker som ikke har noe liv.

    80. Tusen takk ALLE sammen! Jeg blir så glad. Ah. <3 Tenk at jeg har så flotte mennesker som blogglesere. Det er en fryd å blogge for dere. Jeg blir helt i hundre jeg.. <3

    81. Du har døøds fine bryn! 🙂
      Haters only hate the people they can’t have or the pepole they can’t be. 😉

    82. Marthe, du er utrolig pen! Ikke bry deg om hva andre sier, du har så stor selvtillit som påvirker oss alle, det er virkelig et forbilde. Du har fine bryn, og hårfargen din ble kjempe fin, jeg digger bloggen din, leser den hver dag og er virkelig en inspirasjon. Og du skriver utrolig bra! Digger deg. Prettyface. Xx

    83. Marthe!! Alt med deg er jo nydelig! Kan ikke være noe annet enn sjalusi og misunnelse i de stygge kommentarene, for de er jo bare helt på tryne:) du er i mine øyne feilFRI!:)))

    84. Marthe, du er kjempe fin! Drit i hva de andre sier, de er bare misunnelige – ser jo den.
      You go girl!

    85. skjønner ikke hva det er med folk og at de skal klage. jeg syntes ihvertfall at du ikke skal bry deg noe om sånne kommentarer! jeg syntes øyenbrynene dine ser brae ut jeg, ingenting galt med dem! men folk skal bare alltid han noe å klage på for å prøve og rakke deg ned! bare ikke bry deg, og stå på!
      håret ditt ble forresten kjempe fint! det kledde du 😀

    86. du er en super søt og og kjempe fin jente marthe. drit i de stygge kommentarene.
      håret er også kjempe fint. 🙂
      det er da for svarte ditt eget valg hvordan du velger å ha øyenbryn, eller hår… folk har for lite å tenke på..
      stå på marthe 🙂

    87. BARE KJØR PÅ MARTHE! drit i hva folk sier eller kommenterer om deg. Hvis de ikke liker øyenbrynene dine, så hva så? Hvorfor skal det bry de, når de har ingenting med det å gjøre? Bare kjør på med din egentlig stil, så bli alt best til slutt! Vær deg selv, akkurat som du er nå! Stå på, Marthe! 🙂

    88. Håret ditt ble NYDELIG!
      Kunne tenkt meg noe lignende selv, kanskje litt mørkere, men du kledde det perfekt!
      Sunt hår med fin farge er det ikke alle som eier! 🙂

    89. ååå så fint håret ditt ble!! elsker fargen!!
      Og du har IKKE stygge bryn!!
      og du har kjempe fin stil!!<3

    90. Ikke bry deg om sånne teite kommentarer, bare misunnelige.. Forresten det bilde nr 1, tror aldri jeg har sett ett så fint bilde av deg før du var UTROLIG pen der! 🙂

    91. Hei! Akkurat slik du er på bildet, synes jeg er den vakreste siden av deg. Tror jeg aldri har sett deg finere, du var vanvittig herlig! Øyenbrynene matcher håret ditt som du virkelig kledde!!!
      Klem

    92. Du ble kjempe fin på håret, alt kler den smukke! øyenbrynene dine er kjempe fine de å! bare sjalusi og tull det folk skriver. Du er kjempepen! ; )

    93. Ikke bry deg om sånne kommentarer! Du lever ikke for å please andre mennesker. Du ble forresten kjempe fin på håret! Å brynene dine er fine akkurat slik dem er. 🙂 Ikke la andre mennesker ødelegge dagen din:)

    94. Det aller viktigste er at DU er fornøyd! Det er du som er du, og du må bare drite i hva alle andre sier, rett og slett!! Du var forresten kjempefin på håret 🙂
      Og man må jo egentlig bare regne med drittslenging fra sjalue personer som leser en så populær blogg. People are jealous of you, Marthe <3 det er nettopp derfor de sier det de sier 😉

    95. Kjære Marthe.
      Etter å ha lest om de stygge kommenteren du har fått bestemte jeg meg for og skrive en fin.
      Jeg er en jente på 22 år, som leser bloggen din fast hver dag. Jeg leser en del blogger, men det er noe med bloggen din som virker ekte, og som virkelig fenger meg. Du gir veldig mye av deg selv, og du fremstår som en alle tiders jente. Du tillater deg og skrive at du har en dårlig dag, og du tillater oss lesere og få vite når du er lei deg. Der har du forskjellen på deg og mange andre bloggere. Mange skriver kun positive ting selv om de har det dårlig. De svever på en rosa sky, og dette er ofte ikke virkeligheten.
      Du derimot lar oss bli kjent med den virkelige Marthe, du er deg selv 100%. Dette er noe av det jeg setter mest pris på med bloggen din. Du er en helt normal jente, akkuratt som alle vi andre!
      Du er en inspirasjonskilde for mange, så hev deg over de negative kommentarene og se fremover. Jeg gleder meg i allefall til og følge deg videre! 🙂

    96. Sandra: Åå <3 Tusen tusen takk for mange fine ord. Dette var super oppmuntrende å lese! Jeg blir så glad for å se hvor mange fantastiske lesere jeg egentlig har, men som ikke nødvendigvis gir lyd fra seg hver dag. Tusen takk for en flott kommentar Sandra. Den satte jeg pris på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg