Røde lepper!?

Jeg har prøvd å gå med røde lepper èn gang, men vasket det av meg med det samme. Jeg har fryktelig lyst til å gå med masse farger på leppene, men jeg synes rett og slett ikke jeg kler det! Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes bare ikke leppene mine er laget for noe slags leppestift. Hva mener dere?
 

Jeg synes jeg ser direkte gal ut.


Noen av leppestiftene mine. Jeg vet desverre ikke hvor de er fra. Tror de fulgte med i et sminkesett.


Fargen jeg har på bildene over.

Hva tror dere? Kanskje jeg ville passet en annen farge bedre?

 – Marthe <3

80 kommentarer
    1. Hvis du prøver å bruke litt mindre sminke på øynene, f. eks kun litt mascara så tror det hadde blitt veldig fint på deg:) bare et forslag

    2. Du passer det kjempe fint, men om du bare går med rødelepper uten noe øyenskygge. Det ser absolutt ikke fint ut når du går med brun øyenskygge og rødelepper. Det passer overhode ikke sammen.
      Men du har kjempe fine lepper Marthe! prøv det en gang til men bare uten øyenskygge 😀

    3. Det ble jo kjempefint! Jeg likte det veldig godt, synes du burde begynne å gå sånn <3 ha en finfin dag

    4. augenbryna dine er ikke så fine, men du kledde virkelig farge på leppene ! 🙂 men tror du kansje ser gal ut pga. augenbyrna 🙂

    5. Den der er vel mer rosa… Men om du finner en ordentlig RØD farge, og du bruker den med attitude, så tror jeg du kan bli dritpen med det;) Dra til nermeste parfymeri, og be dem hjelpe deg! Og om det finnes i området der du bor, så annbefaler jeg deg en tur på m.a.c, for der er alle de ansatte utdannede makeupartister og de finner alltid noe.
      Håper det var til hjelp!<3

    6. Helene: Ja det stemmer nok det! Jeg må nok prøve å få hørt med en utdannet. -Men av og til kan man være totalt uenig med dem også. Det er som frisører. Selv om frisøren synes du ser flott ut med rødt hår, så er det ikke sikkert du ville funnet på å gått slik selv. 🙂

      Ingrid: Enig med deg 🙂

    7. Du burde ha mørkere farge på ØYENBRYNA… 🙂 Men du kler sikkert farge på leppene, bare ikke akkurat DEN fargen. Kanskje en litt mer orangsjaktig? Eller mørkere noe lignende. Hehe, jeg selv kler ikke knæsjfarga lepper så ikke vet jeg

    8. Jeg føler akkurat det samme! Jeg syntes selv at jeg ikke kler noe som helst farge på leppene, jeg føler tennene mine blir gule og fjeset blir “grått”. Men når det er sagt syntes jeg absolutt at du kledde det, du fikk mer liv i ansiktet 🙂

    9. prøv en rødere en og ikke ta på så mye øyenskygge neste gang. Det er en regel som sier at man alltid skal ha ha fokus på én ting, leppene eller øynene, ikke begge på samme tid 😉

    10. Er faktisk litt enig i akkurat det med brynene. Ikke at du ser gal ut altså, for all del! Syns bare de var mer naturlige før 🙂 Selv syns jeg leppestift er finest til ganske lys porselenshud 🙂 Hvertfall så må man velge å gå for enten øyer eller lepper 🙂 Du er pen!

    11. den så egentlig litt mer rosa ut, men kan godt hende det bare er pcskjermen min eller at kameraet ikke fanget opp den riktige fargen. syns det ble fint jeg, selv om det var litt merkelig å se deg sånn når jeg er vant til en litt mer naturlig farge.

    12. Jeg synes du kledde den jeg 🙂 Det så kanskje litt knæsj ut pga du gikk med blåe klær, hvis du feks gikk med svart bluse hadde det vært fint ! Likte leppestiftene alle sammen 😀

    13. jeg synes det er øyenbryna som gjør at du ser gal ut :p de er direkte stygge! og det sier jeg ikke for å være bitchy.
      MEN!! du er peen med leppestift! 🙂

    14. Hvis bryna hadde vært mindre markante hadde nok farget leppestift vært superfint:) Kraftig sminke er fint på en halvdel av av fjeset, er nok der jeg bommer litt også..

    15. Enig med Sunniva. Du har fryktelig rare og unaturlige øyenbryn, som ødelegger det søte ansiktet ditt.

    16. Hei!
      Jeg vet du ikke ser noe problemer med øyenbrynene dine, og det er greit. Men, så lenge du velger å ha de på den måten tror jeg leppestift ikke er det smartest.
      øyenbrynene er det som former ansiktet våres, du er en kjempepen jente med et vakkert ansikt, men har øyenbryn sm dessverre ødelegger for deg. Så jeg har et stort ØNSKE, fordi jeg vet du er så fin: Hva med å prøve å la de “vokse litt ut”, slik at du heller kan forme “hårene” enn å måtte tegne så mye? Vet det er kjipt den perioden når de først begynner å vokse ut, og det ser sjuskete ut. Men tro meg, det er verdt det! 😀
      I tillegg skal man ha minst mulig øyensminke som øyenskygge og eyeliner, når man velger en knæsj leppestift. Ellers så står man i fare for å se ut som en dragqueen 😀

    17. Er enig med resten her at du er en veldig søt jente men de opptegna øyenbryna ødelegger altså! Er mye finere med naturlige øyenbryn!
      Og du passer med leppestift viss du toner ned øyensminken! 🙂

    18. Jeg liker heller ikke øyenbrynene dine, de er for store og for “nøye” , ser jo ut som du har tegnt med linijal! De ser fryktelig unaturlige ut , og de er nesten samme farge som solpudderet. Jeg sier ikke at du skal bruke svart øyenbrynspenn, men en dark brown kanskje? føler at de forsvinner inn i ansiktet når du har solpudder,lysebrune øyenbryn,brun øyenskygge og brune lepper!

    19. Du det er en ting jeg må si, viss du synes at øyenbrynene ti Marthe er rare så ikke si det! De er fine, de kler deg veldig! Ikke hør på de som sier sånnt synes du at de er fine så ha de sånn! Ikke tenk på de som skriver stygge kommentarer, de er missunelige spørr du meg! Du er døds fin og digger øyenbrynene! Du er så fin Marthe! Digger bloggen din også, stå på <333

    20. det var fint, men ikke SÅ fint, om du skjønner?
      jeg heller passer ikke med lebestift, prøvde det en gang når jeg skulle på bursdag, men endte opp med å se ut som en klovn så det kom fort av igjen for å si d sånn ;p
      du er så pen fra før av, misunnelig si!! :))

    21. Nå må folk rulle inn puppan her! Syns jeg leser daglige klager over bryna til Marthe, og nå er jeg så lei at jeg holder på å spy. La Henne ha tegne, forme, farge dem som mye ho vil. Det er ikke deres problem. Se på dere selv før dere begynner å slenge dritt. Personlig vet jeg av erfaring at ikke alle har super massse bryn hår, så man må tegne. Og når andre jenter sier til meg ” Å jeg har en bad hair day” så kan det hende at dagen etter har en en bad øyebryn day. Det sårer når folk kommenterer det. For mye, for lange, for mørke, før nærme, ulike og alt slagt dritt. Pass på og ikke sleng med leppa, det kan faktisk være et sårt punkt!
      Marte jeg syns du er kjempe flink til å sminke deg, og du kan faktisk gå med rød leppestift! Ha en flott dag Marthe, ikke la dem rakke ned på deg.
      Klem Melis 🙂

    22. Hadde du bare roet ned litt på øyebryns sminken og ikke laget så lange øyebryn utover og nesten like tykt overalt så hadde det sett veldig, veldig bra ut 🙂 Bare et tips!

    23. Det var jo kjempefint !:-) Hvis du ikke syns det er fint med den fargen du har nå,kan du alltids prøve en litt lysere korall/rosa farge 😀

    24. Ikke bry deg om de som klager på øyenbryna dine.. Du er pen uansett 🙂 de andre vil bare å ha noe å hakke på!
      Håper du får en fin dag uansett, ikke heng med hodet! Hev deg over de teite kommentarene 🙂

    25. Hvis du bruker en lysere øyenskygge, og kanskje litt rødere skinn og mindre solpudder eller noe, fordi du er så brun, så tror jeg du hadde kledd det kjempegodt!

    26. Herremin, vedder på at det er samme person flere ganger som skriver om øyenbrynene dine! Drit i det, Marthe!

    27. Marthe spurte ikke om deres mening om øyenbryna hennes, men om fargen på LEPPENE. To vilt forskjellige ting. Du er vakker, Marthe 🙂 Ignorer alle de unødvendige kommentarene du har fått!

    28. Jeg kjenner jeg faktisk blir litt småirritert når jeg leser kommentarene over. Nesten litt oppgitt… Er det mulig? Kan ikke folk bare passe på sine egne saker og drite i å være så forbanna direkte? Er greit med litt konstruktiv kritikk(?), men da skal man faktisk si det med måte, og ikke være så direkte og stygge! Vedder på at ingen med sitt eget navn hadde klart å sagt: ”Å fyfaen hvor stygge bryn du har!! Æsj, det ødelegger hele ansiktet ditt!” Tapere altså… Å rakke ned på folk på den måten er jo faktisk LAVMÅL på høyt nivå!
      Jeg syns du stråler sånn som du ser ut jeg, Marthe! Keep up the good work!
      <3 vaaali

    29. Valmira: Så grei du er <3 Tusen takk for en flott kommentar. Den lettet virkelig humøret! 🙂 Setter stor pris på lesere som deg.
      Tusen takk for alle oppmuntrende kommentarer mellom alle øyenbrynsklagene. Flotte er dere! <3

    30. Du ser fantastisk ut som du er, Marthe! Selv om det er vanskelig å overse bryn kommentarene så prøv! For det er virkelig ikke noe å bry seg om. Du har også helt fantastisk ren hud! Be proud!

    31. Hehe, off, litt forandring på øyenbryna bare.. sorry, men ja du er jo så skjønn 🙂
      Men kjør på med farge 😀 jeg synes det passer deg driiiitbra 😀

    32. tror du kan passe en knall røde lepper , men da uten øyenskygge (enten fokuser på lepper eller øyne) . Ellers har jeg en fra YSL i farge 30 som er litt peach . Tror du hadde vært nydelig med den 🙂

    33. Det er virkelig mye rart man kan klage på her i verden, men ANDRES ØYENBRYN? Tror jeg dauer. Marthe, elsker bloggen din og du har fine bryn, ingenting i veien med dem. Herregud, enkelte folk tenker ikke lenger enn sin egen stortå. Klem 🙂

    34. Hvordan ser du ut hvis du ikke sminker øyebrynene dine?
      jeg mener ikke å være slem, men du spurte hva vi mente…
      Med øyebryn som tar så mye oppmerksomhet, og mye brunkrem, blir det litt mye med røde lepper.. roe litt ned på all annen sminke, så blir du rålekker med røde lepper!

    35. selv synes jeg røde lepper er finest på de med enten veldig lys hud eller de med mørk hud.. så lenge de har litt fylde på leppene. Skulle ønske jeg kledde røde lepper selv, men jeg er den typen med en mellomting av brunfargene og i tillegg har jeg veldig smale lepper, så det blir aldeles ikke fint på meg. Tror nok du heller kler bedre nude lips, men man vet jo aldri. Hvis du sminker deg annerledes (uten øyenskygge osv) så kan røde lepper kle deg veldig godt 🙂 må nesten bare prøve deg fram!

    36. Marthee!!:) det var kjempefint. jeg synes ikke selv jeg kler leppestift, men når du sier at du ikke gjør det, og ser så smashing ut må jeg revurdere den saken altså 🙂 stå på snuppa, drit i alle som er for stygge til å stå frem med et navn en gang, du er flott 😀

    37. Hvis du lager en annen form på øyenbrynene hadde du kledd det supert! 🙂 Akkurat nå kræsjet det litt med såpass tykke øyenbryn med slik form, og litt med øyenskyggen. Stå på!

    38. Du er utrolig nydelig Marthe, men øyenbrynene dine kler deg virkelig ikke! Mener på ingen måter være frekk, men du hadde vært utrolig mye vakrere med noen øyenbryn med en finere fasong og en mørkere farge. Trenger ikke være så tynne, er ikke det jeg mener, men bare en annen fasong!:)

    39. Syns du kledde det, men øyenbrynene din er kanskje litt, falske?? Jeg mener ikke noe vondt med det, har sett myyyyye værre før! ;D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg