En liten fest!

I går var jeg faktisk ute! Kristine fikk dratt meg med på fest noe som viste seg å bli hysterisk morsomt! Vi går nesten aldri ut sammen, men dette må vi visst begynne med. Vi drakk, lo og STORkoste oss, noe vi i grunn pleier å få til i edru tilstand også.


Kamera ble desverre ikke tatt veldig flittig i bruk i går kveld. Jeg fikk kun litt bilder fra vorset til Kristine og meg.


Tror ikke Kristine likte drinken min jeg?


Ja, så måtte det knipses noen bilder av ilderen som kom på besøk.


Har dere sett noe så søtt? Herligfred jeg må ha meg en sånn.

Flere som var ute i går?

– Marthe <3

15 kommentarer
    1. Du er så utrolig fin, men TENK hvor mye finere du hadde vært hvis du hadde tegnet øyenbrynene dine litt mer normale? Bare et tips!
      You go girl!! 😀

    2. Hadde kosedrikking med noen kompiser! 😀 koselig det også!! I dag derimot, da blir det forhåpentligvis hæla i taket! 😀
      Ha en fin lørdag! 😀

    3. ville bare si at jeg elsker bloggen din marthe! hver gang jeg går inn på den blir jeg glad,for du smiler alltid sånn! haha, kan faktisk ikke se for meg deg sint! du skriver så utrolig bra,og har alltid braa innlegg! håper forresten på flere konkurranser der vi kan vinne solkort,woop woop!:)

    4. Ååå, herrejesus!!! Såå fin! ;D
      Jeg liker at det er flere som har øynene oppe for ilder, er det noe sted jeg kan finne flere bilder av den lille herligheten?
      Jeg har selv ilder, og på bloggen ligger de første bildene etter at jeg henta henne på fredag i forrige uke, bare sju uker gammel! ;D Hihii.
      Du har forresten en veldig fin blogg, Marthemor. Du er så positiv, tar så fine bilder, og er generelt en flott blogger som burde ha ligget enda lengre opp på lista. Du er et veldig bra forbilde for jenter på 13-14 år (og for oss andre også;), stå på!!!
      Stor klem fra Frida April.
      fridaapril.blogg.no

    5. Frida April: Hehe ikke sant. Jeg har fått så lyst på en ilder selv jeg nå at jeg holder på å krepere.. Tusen takk! Jeg vil veldig gjerne ta en titt på bloggen din og se det herlige vesenet av en ilder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg