TRENING!

Jippi! Endelig er treningsmotivasjonen tilbake. Jeg har i hele år betalt for å få trene på Shapes treningsenter, men rumpa mi har ikke vært i nærheten av dette stedet siden april. APRIL dere! Det er nesten ikke til å tro. Nå som jeg ikke går på noe skole, har jeg utrolig mye energi til overs.. Denne energien vil jeg ta i bruk til noe fornuftig, nemlig å ta vare på kroppen min. Etter et halvt år med treningsfri er det helt klart at en del muskler har forduftet og mitt mål med treningen skal bli å finne veien tilbake til disse. 

Jeg kommer ikke til å tenke noe mer på hva jeg spiser fremover. Jeg synes det er så viktig å få lov til å spise det man vil. Dessuten mister jeg hele livsgleden om ikke jeg får godteriene mine. Haha! Jeg kommer nok til å innta nøyaktig det jeg vil, men nå med god samvittighet.


Okei så sitter jeg her med salat til frokost.. -Men kun fordi det er like godt som godteri!


Kyllingsalat!


Sist jeg trente var jeg blond..


Jonas og jeg hadde vår første økt sent i går kveld. Det fine med shapes er at det er åpent 24/7. Det beste jeg vet er å trene rett før jeg skal legge meg. 

Les om mine tidligere 10 treningsbud >HER<

– Marthe <3

10 kommentarer
    1. Digger det Marthe! Du er et kjempe godt forbilde! 🙂
      Jeg har veldig lyst til å skrive til deg, kan jeg gjøre det på [email protected] da? Isåfall hvor ofte leser du der?
      Stå på med bloggingen din, du er en inspirasjon! 😀

    2. Kos deg masse på trening 🙂 Du kan godt skrive eit innlegg om motivasjon? Sliter med å motivere meg til trening, eg finner liksom alltid noke anna som kan gjerast..
      Har eit lite anna spørsmål til deg og. Vi har jo samme bh-str, og eg har vore så lur at eg har kjøpt en kjole med open rygg. Har du noken tips til ka eg kan gjere? Puppeteip? Eller bh uten stroppa og bakdel? Har du vore borti ditta? 🙂

    3. Vilde Angelica: Ja det skal jeg nok få til! 🙂 Hmm. Det er noe av det vanskeligste dette med åpen rygg. Jeg har en kjole som har åpen rygg ned til halve ryggen, men da tar jeg bare bh’en på det aller aller slakkeste og drar den nesten helt ned til rumpa. Hehe. Ellers kan jeg bare komme på gjennomsiktig gaffateip, men man vil jo alltid se teipen selv om den er gjennomsiktig :/ Vanskelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg