Leserbrev på døra!

I dag har jeg jammen ikke bare fått skumle brev.. En supersøt leser kom nemlig også med brev til meg i dag! Det er søren ikke ofte jeg er så heldig at jeg får leserbrev på døra. For en oppmuntring! Tusen tusen takk for alle de fine ordene Katalina, du er grei du! Kjempesnilt av deg.

Ellers har Kristine og jeg latet oss med masse godteri og film som vanlig! Hoho. Ja, og når det gjelder dette døirriterende håret mitt. Det er visst ikke bare jeg som irriterer meg over det. Jeg VET det er grusomt. Det er jammen ikke lenge siden jeg var hos frisøren og farget det, men det er allerede avfarget og grønt etter min mening. Jeg har derfor bestilt ny frisørtime hos ny frisør og denne gang er jeg klar for å prøve noe helt nytt. Vent og se!


Tusen takk!


Wee <3 Det finnes ikke noe hyggeligere..


Kristine var ikke så kameraglad i dag.


Vet dere hva. Disse trøflene er det beste jeg har smakt noensinne. Jeg som vanligvis hater mørk sjokolade! Herlighet så gode de er. Kjøpes på ultra for 39kr!  


Naaam.

Hva har dere gjort i dag?

– Marthe <3

35 kommentarer

Siste innlegg