Advokatbrev!?

Åh dere aner ikke hvor lettet jeg er i dette øyeblikk. I går mottok jeg en slags hentemelding om et viktig brev i posten. Det var sent på kvelden så brevet kunne ikke hentes før i dag.. Den eneste informasjonen jeg fikk var at dette var viktig, jeg måtte ha med legitimasjon for å hente det og en advokat spesialisert på personvern og medie hadde sendt det.

Etter å ha inntatt den siste informasjonen tenkte jeg med en gang på bloggen. Hva søren var det nå jeg hadde gjort galt? Hadde noen følt seg krenket? Hadde jeg brutt noens personvern uten å vite det? Og jeg som er så sabla forsiktig! Pokker. Jeg kunne ikke fatte hva jeg hadde gjort galt, men var sikker på at det måtte være noe. Jeg grøsset over dette brevet i hele går, så viste det seg å være helt forgjeves. Et av mine gamle jobbsteder er gått konkurs og brevet dreide seg rett og slett bare om dette. Herlighet for et dustebrev. Håper aldri jeg får et brev fra en advokat igjen!


Brevet var på en hel bunke ark. Aldri i livet om jeg orker å lese alt dette.

For å få inn litt positivitet i dette innlegget.. Her er noen flotte leserbilder!

Dette bilde er laget av www.loverg.blogg.no og det er egentlig mange bilder som kommer etter hverandre, men jeg får ikke til at bilde blir vist på den måten. Noen som vet hva som må gjøres?


Dette er laget av www.merethebr.blogg.no!


Og dette av www.emmci.blogg.no. Tenkte å bruke dette bilde som header litt for å få litt variasjon selv om bildene er de samme. Hva synes dere om det?

Tusen hjertelig takk for flotte leserbilder!

– Marthe <3

10 kommentarer

Siste innlegg