Litt morgenpleie!

Så vanvittig gøy at så mange har deltatt i søndagskonkurransen! Herlighet, jeg tror vi har ny rekord på deltagelse her! Etter den lange bilturen i går fikk jeg et sterkt behov for å pleie meg selv litt! Jeg tok derfor en lang og utrolig deilig dusj med intens skrubbing av både hud og hår. Deretter smørte jeg kroppen inn i min nye Body lotion, og håret fikk testet ut et nytt hårpleieprodukt! Negler og føtter fikk også både skrubbing og ny lakk..


Hårpleien jeg fikk i goodiebagen! Lukter blåbær og skal reparere slitte tupper.


Takket være dere fikk jeg greie på hva dette var. Fikk testet en av dem ut i går og fy søren! Det fungerte jo! Æsj, det var litt ekkelt i grunn, men herlighet så genialt!


Boken jeg holder på med nå. Straks lest ut og da begynner jeg på en av de jeg fikk i goodiebagen.


Som dere sikkert har fått med dere er neglene fra Iris av. De varte heldigvis mye lengre denne gang! Nå er neglene korte og stygge igjen gitt. Får bare gjøre det beste ut av det og lakke dem i ny og ne.

Jeg har hatt litt problemer med bildeopplastning i dag jeg!
Flere bloggere som har merket noe til det?


– Marthe <3  

14 kommentarer
    1. Kan ikke skjønne at ikke neglene dine varer i mere en 10 dager? Er selv negldesigner og de fleste neglene jeg lager varer minst 3 uker, de kan til og med holde opp til en mnd, med mindre personen har negler som vokser super hurtig. Driver bare med negler privat akkurat nå pga skolen, men HEI HEI! kanskje jeg sponser deg en gang, Jeg bor jo i Kristiansand så det kunne jo vert morro 😉 Hehe! (Komentaren var ikke ment som negativ på noe måte til damen som lagde neglene dine, Pleide selv å fikse mine negler der før jeg begynte for meg selv, men det var ei aen dame som pleide å stelle mine. Så jeg vet at de som jobber der er kjempe dyktige.)

    2. ”Down to the pore” er en del av serie ansiktsrens og den er kåret til den beste serien av cosmopolitan. fåes kjøpt på Vita til rundt hundrelappen.

    3. Nina: De er fra Bikbok tror jeg! 🙂
      Frida: Det er sånne “strips” som drar ut hudormer fra nesa. Skikkelig ekkelt, men det fungerte faktisk sykt bra. Ante ikke at jeg hadde noe av dette engang..

    4. heisann! Jeg lurte på om du kunne laget et innlegg der du uttrykker din mening om det beste produktet du mener fungerer til ansiktet? 😀 jeg har såå lyst på ren hud.. også har jeg en utrolig oljete hud, så jeg føler den er skitten hele tiden..
      dritbra blogg! 😀
      klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg