En biltur ut i evigheten..

JA! Det er det jeg nettopp har hatt. Det føltes ihvertfall slik. Jeg hadde helt glemt hvor sinnsykt lang tid det tar fra hytta til Jonas og hjem. Jeg kom akkurat inn døren nå og har sittet i bil helt siden 13.40(!!). Vanligvis skal turen ta 6 timer, men med omveier og stappa bil ble og føltes turen betydelig mye lengre. En ting er ihvertfall helt sikkert. Jeg skal ikke inn i et tog, et fly eller en bil på ÅR. Okei mulig det ble tatt i bruk litt overdrivelse der.

Mulig jeg tar en tur til Stavanger om litt. Er det noe jeg lengter etter nå så er det tid til å slappe av.. Ikke gjøre noe som helst, kun lese. Jeg hadde jammen ikke strøm på kamera i dag heller, men noen bilder fikk jeg knipset likevel. Haha, gjett hva jeg kalte bildemappen fra i dag da? “LAAAAAAAAAAAAAAANG biltur”.


Et bilde som beskriver dagens biltur hundre ganger bedre enn de 151 tegnene jeg akkurat skrev.


Tipper minst 10 av dere får en trang til å telle disse tegnene nå. 


Stilig? Kjørte nesten over skyhøyde.

Nå lover jeg å komme sterkt tilbake på bloggfronten!

– Marthe <3

20 kommentarer

Siste innlegg