Moutfit – 09.09.11

Ja.. I dag blir bildene av dagens reiseantrekk litt utenom det vanlige! Jonas og jeg er endelig fremme på hytta deres. Kjempe deilig å være her igjen! I morgen tror jeg jammen meg vi har planer om å dra til Langedrag. Noen av dere husker kanskje hvordan dette gikk sist? Det hele endte med en skogstur på 4 timer da vi ikke fant frem til parken! Huff, denne gang tror jeg vi kjører.

Jeg rakk ikke engang å skiftet til hyttetøy før disse guttene skulle lære meg å hogge ved! Det ble med andre ord et meget latterlig syn, som kanskje ikke veldig overraskende også ble knipset..


Råklar for å vise litt muskler!

 
Sikting og konsentrasjon..


Iha!


Men det gikk ikke helt som jeg hadde tenkt.


Hang bare fast og sånn. Fasken altså.

Lars: Nei nå må du gå å bytte klær før noen ser deg.

 
– Marthe <3

16 kommentarer

Siste innlegg