Lanseringsfest for streetstyle!

Beklager masse for smådårlig oppdatering på bloggfronten i går! Det ble så forferdelig hektisk. Da vi kom frem i leiligheten til Jonas sin kusine var det plutselig tid for lanseringsfest! Tiden bare fløy av gårde og før vi visste ordet av det sto vi utenfor Fugazi hvor festen tok sted.

Lanseringsfesten for bloggmagasinet streetstyle ble absolutt vellykket og jeg fikk med meg en alle tiders goodiebag hjem! Fordelen med å ta med kjæresten er jo at man får dobbelt opp med goodiebag. Haha, heltopp! Ellers møtte jeg på flere superhyggelige bloggere, lesere og andre flotte folk. Fikk knipset noen bilder fra festen som jeg gjerne vil vise dere. Jeg rakk desverre ikke å ta noen gode bilder av kjolen før festen, men det blir sikkert ikke siste gang jeg hiver den på. Kanskje jeg kan få ordnet noen bilder på hytta?


Her har jeg møtt på >Lea< og >Cecilia<. Supre jenter! Lea kan dere lese om i første utgave av bladet!


Turtelduene..


Det var til og med god mat å få! Cecilia og jeg spiste oss ihjel på disse skivene.


Se ann! Heldiggrisen var omringet av flotte damer hele kvelden. Jaja, og noen menn!


Lea på scenen. Hun fikk æren av å trekke en heldig vinner av en sykkel!


Ja her har vi tommy også. Artig kar!


Goodiebagene vi fikk. Gikk over all forventning. Har dere sett?


Fikk to nye bøker av dette besøket jeg. Storfornøyd!

Skal gi dere en sniktitt av selve bladet senere!

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg