Besøk!

I dag har jeg fått besøk a Kristine igjen! Må utnytte de få dagene jeg er hjemme. I morgen tidlig, 09.10 for å være nøyaktig går toget til Oslo hvor denne lanseringsfesten tar sted! På fredag, dagen etter reiser Jonas og jeg videre til hytta hans. Gleder meg til å komme ut i gokk litt. Ja, og ikke minst til denne festen da. Det blir kjempe spennende!


..Oog vi har som vanlig tatt lunchen på bon appetit!


Det var godt altså.. Ser bare ikke helt sånn ut.


Så mistet vi bussen hjem. Så vi tok et stallbesøk mens vi ventet på neste.  


Fine føllet som jeg har vist dere før. Sauhistorien, dere husker vel den?


Første dag med de nye skoene. Allerede blitt med i stallen!


Jaja, pyttsann!

Skal du på lanseringsfesten for streetstyle i morgen?

– Marthe <3

18 kommentarer

Siste innlegg