Skoene er i hus!

Hentelappen for skoene fra Nelly kom samme dag som jeg dro til Praha. Hehe, typisk! Jaja, jeg er STORfornøyd til tross for at leveransen denne gang var sen. Jeg synes faktsk begge parene er mye finere i virkeligheten enn på bildene nelly har av dem. Når det kommer til størrelsene var de sorte normale, men de grå litt små. Ville derfor kjøpt disse i en størrelse større hvis jeg skulle kjøpt dem om igjen. Men jeg kan selvsagt bare bytte dem i hakket større! Begge parene var forresten helt vilt behagelige! Det skal bli en FRYD å gå i dem..


Grå sko til 449kr. Kjøp dem  >HER<


Rart lys og veldig sorte skinnbukser gjør dem mer grå på bilde her, men de er like sorte som bilde over viser.


Sorte sko til 449kr. Kjøp dem >HER< 

Likte dere dem?

– Marthe <3

31 kommentarer

Siste innlegg