Awesome!

Åh i dag har jeg hatt en flott dag! Klokken er snart elleve og vet dere hva? Jeg reiser om 7 timer og jeg har verken pakket, dusjet eller krøllet håret som alt skal gjøres innen ett i natt. Shame on me! Ikke har jeg oppdatert dere noe godt heller. Huff og huff. -Men jeg sparer litt på kruttet! Har forhånsskrevet noen innlegg som skal postes under all flyventingen i morgen. Ja så kommer det selvsagt Prahaoppdateringer i massevis!

I morgen skal jeg blant annet vise dere de flotte neglene jeg har skaffet meg. Ja for noe har jeg fått gjort i dag! Jeg ble strålende fornøyd denne gangen også. Iris, du er god du! Ellers har jeg hatt en historisk kveld med Kristinemor. Fy søren som jeg har ledd i dag. Bare vent og se…


Kristine og jeg koste oss med nachos.

And here it comes..


Hvem er hvem?


Haha, DØR.


Meg og deg <3

Nå må dere sove godt dere som ikke er på fest denne fredagskvelden!

– Marthe <3

17 kommentarer

Siste innlegg