Familielørdag..

Jeg har jammen meg greid å love bort hele helgen til Jonas så ingen fest på mich! I kveld har vi kost oss med reker, krabbe og scampi. Slike sjømatmåltid gir meg litt av sommerfølelsen tilbake. Ellers har vi spist Alias hele familien! Jeg hadde nesten glemt hvor morsomt det er. Vi spilte partyalias i syden og det var jo helt hysterisk morsomt, men man vet jo aldri om det er alkoholen eller selve spillet! 

 


Fristet?


Scampi i soyasaus og søtsur saus.


Jonas og Linn.


Klar for filmkveld!

Hva gjør dere i kveld?

– Marthe <3

20 kommentarer
    1. det hørtes koselig ut 😉 ha en fin kveld videre<3
      jeg ser på komiprisen med familien med god mat 🙂

    2. Vet ikke helt om du vil svare på dette, men kan jeg spørre (hvis) hvilke p- piller bruker du? Jeg har brukt en type en stund men er ikke helt fornøyd også synes jeg det er litt vanskelig å snakke med legen min om det liksom.. Men kan du anbefale et merke f. eks? : )
      På forhånd takk!

    3. Hei! Er ikke meningen å spamme bloggen din med ønsker om egenreklame, men jeg ser at du har mange lesere. Jeg har et VELDIG VIKTIG budskap til alle, særlig til unge kvinner som bor i Trondheim og omegn. Jeg ønsker å advare så mange som mulig så de ikke blir utsatt for det samme som meg. Jeg fikk ansiktet ødelagt for 2 år siden pga plastisk kirurgi ved Klinikk Stokkan i Trondheim. Dersom du har lyst til å legge ut en link til bloggen min for å hjelpe meg å advare andre, så har du min tillatelse til det. Jeg er ikke ute etter å få masse oppmerksomhet eller å havne på topp 40 lista. Jeg vil bare informere så mange som mulig! Unner ikke min verste fiende å oppleve dette. Med vennlig hilsen “Trist jente 28”.

    4. Da jeg var 14 år ble jeg sammen med kjæresten min som jeg nå bor sammen med. Vi fikk en datter veldig tidlig, jeg var bare 16 år og det var
      tungt ettersom vi var så unge – men noe vi klarte. Nå er datteren min 3 år å jeg elsker henne mer enn noe eller noen andre i hele verden! Hun er det beste som har hendt
      meg. For øyeblikket ligger hun på 3. plass til å bli den nye leverposteijenta:D Jeg er utrolig glad og ikke minst stolt! En av grunnene til at jeg vil at
      Hanna skal vinne, er at jeg går skole og ikke er hjemme før klokka 5. Noe som gjør at jeg ikke ser henne så mye som jeg ønsker. Den som vinner leverpostei-tittelen
      vinner også en tur til Disney World som varer i 2 uker! Jeg har så lyst å ta henne med dit, både for opplevelsen å for å være sammen med henne i 2 uker, ville aldri
      hatt råd til å reise så denne muligheten er noe som jeg tar. Man kan stemme en gang i døgnet fra hver bruker på PC’en og jeg er evig
      takknemmelig for hver og en(!) av stemmene:)

    5. Kjempefin blogg.
      Har ikke lest så mye så jeg lurer på hvem Linn egentlig er?
      Kanskje veldig dumt spm men jeg har ikke lest bloggen din så lenge så jeg lurer på om du kan fortelle om henne ellno.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg