Ny header?

Ja som dere helt sikkert ser, har bloggen endelig fått en liten forandring på headerfronten i dag! Det var søren meg på tide.. Jeg vet jeg har lovet å holde en headerkonkurranse hvor dere kan sende inn headere til meg laget av bilder jeg har merket som “brukbare”, men akkurat nå trengte jeg bare en forandring i all hast! Jeg ble nesten svimmel av å se på den forrige. Den var veldig fin, men når jeg har sett på den 20 ganger hver dag i 2 måneder så er det greit å få en forandring.Tusen takk til bloggeren som sto for headeren denne gang: http://miriamsandnes.blogg.no/ 

Min dag i bilder..

Mamma og jeg har vært på kinaresturant.


Det har vært og er fremdeles STORM her i Kristiansand. For øyeblikket blåser det bare så bilene nesten flyr av veien, men for en time tilbake falt hele atlanterhavet ned forann huset mitt.


Mamma og jeg ble hysteriske for at katten skulle drukne og startet leteaksjonen med det samme!


Eneste vi fant var denne fuglen som hun antagelig hadde lagt frem til middag for oss. Takk pus, men jeg foretrekker kylling i karri..


Helgidvis var hun verket druknet eller blåst bort fra oss.


Marthe: Skal du på jobb i dag?
Jonas: Ja?
Marthe: YES, da får jeg endelig lest litt.


Så det har jeg også gjort! Lest med gulljenta bak rumpa mi.

Hva synes dere om headeren?

– Marthe <3

23 kommentarer
    1. åh, det så ille godt ut! 🙂 …er storm her på østlandet også. Ikke noe koselig! Men da er det jo en unnskyldning for å holde seg inne og se koselige filmer og lese bøker 😀 Ha en fin fredagskveld, Marte!
      PS ::: Den katten din er virkelig one of a kind! He he. . .:) Og headeren er forresten kjempefin!

    2. Hei! Jeg skal være russ i år og er veldig usikker på hvilken strl. jeg skal bestille i russebuksen min.. Du er omtrent like høy som meg, og jeg lurte derfor på hvilken strl. du hadde? Jeg prøvde strl. M på skolen, og den var akkurat passe rundt livet, men litt trang rundt bena.. Utvider buksen seg noe særlig? Håper på raskt svar! 🙂
      Liker bloggen din veldig godt forresten, er fast leser!

    3. Hei! Jeg skal være russ i år og er veldig usikker på hvilken strl. jeg skal bestille russebuksen min i. Du er omtrent like høy som meg og jeg lurte dermed på hvilken strl. du hadde? Utvider buksen seg mye/i det hele tatt forresten? Jeg prøvde strl. M på skolen og den var akkurat perfekt rundt livet men litt trang i bena.. Hvilken strl. ville du anbefalt meg å kjøpe da?
      Liker bloggen din veldig godt forresten, er fast leser!:)

    4. Julie: Jeg hadde XS i russebuksen min 🙂 Den passet perfekt. Litt stram over rumpa, men jeg syntes det var behagelig jeg. 🙂 Den utvidet seg men ikke sånn super mye. Det var kanskje fordi jeg ikke travgikk i den heller da 🙂

      Hmm vanskelig å si hva du trenger, men jeg ville heller hatt den litt trang i bena enn slik at jeg måtte gå å heise den opp hele tiden. Det nytter jo ikke akkurat med belte til disse russebuksene heller 🙂

      Tusen takk! <3

    5. Headeren var ikke så fin.. bildene av deg er jo fine, men det var veldig dårlig redigert. Spesielt det som skal forestille skygger noen steder der du er klipt ut. Synes du burde ha noe som ser litt mer proft ut. Helt ærlig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg