Lanseringsfest – Streetstyle

I går kom den søte lille invitasjonen endelig i postkassen. Invitasjonen til lanseringsfesten for bloggmagasinet Streetstyle. Festen finner sted i Oslo og her må jeg jo bare! For en gangs skyld skal også jeg delta på et av disse bloggtreffene. Tror det blir kjempe spennende og jeg gleder meg max til å smygtitte i magasinet. Endelig kommer det et eget blad om gatemote og oss bloggere. Ikke bare de store, men også små bloggere som fortjener litt oppmerksomhet. Kanskje dere finner meg i det om en måned eller to?

Invitasjonen gjaldt meg og èn person til og da tenkte jeg faktisk å ta med min kjære Jonas. Hvis ting går etter planen, skal jeg kanskje på en fotoshoot i Oslo i samme slengen og da er det greit å ha med Jonas som moralsk støtte! Haha. Langseringsfesten er 8 september, og selve bladet kommer ut den 12 om ikke jeg tar helt feil. Usikker.. Men anyways, gled dere!

 
Gleder meg!

Har dere hørt om bladet Streetstyle?


– Marthe <3

17 kommentarer

Siste innlegg