Nye sko på vei!

Jeg har klikket hjem to par nye sko!! LYKKE. Jeg er så glad for at Nelly også selger billigvarianter av sko og ikke bare Jeffrey Campell. For all del Jeffrey Campell er noen geniale sko! Men etterligninger som er megaflotte til en kvarts pris er helt i orden for meg.. Jeg har akkurat klikket hjem to nydelige høstpar til 400/449kr og jeg er STORfornøyd. Gleder meg til å få dem i hus!


Hæler på 13,5 cm. Men de ser svært behagelige ut!


Skoene kjøpes >HER< og koster 399kr


Ohoi, jeg dåner.


Disse skoene kjøpes >HER< og koster 449kr 
 
Hva synes dere om mine nye høstsko?

– Marthe <3

36 kommentarer
    1. De var faktisk ganske fine, og jeg er ikke så glad i JC 😀 Men, jeg skjønner ikke hvorfor de må avbilde dem i str 42, ser jo såå lange ut på den tynne modellen..

    2. Er ikke så stor fan av sånne, men det beste er jo at du liker dem:) Godt vi er forkjellige;)
      Elsker blogge din<3

    3. har de gråe selv, de er dødshøye, ikke sko man kan gå med til hverdag iallefall! Passer bedre til pynta/fest hvis man bare skal bruke den noen timer 🙂 Men de er drittøffee!!!!

    4. Ah, for noen herlige sko!
      Også har jeg et spm, med tanke på at du går så ofte i skyhøye hæler som du gjør, har du noen gang vrikket foten ut i offentligheten?
      Digger bloggen din, Marthe, stå på! 🙂

    5. Har du ikke ett merkeplagg(utenom det fake du har) ? Kun fra billig-kjeder ? Bare lurer, syns det er suupert at du går for budsjett og viser oss at man kan kle seg bra billig også. 🙂 Men faktisk, noen ganger så får man jo det man betaler for. Jeg har et par nelly-sko og kvaliteten har vært elendig.. Og jeg har et par designer sko, er faktisk mye bedre kvalitet, så man tjener i lengden på det 🙂 Og, får du ikke vondt i beina av å gå med så høye hælær hver dag ? Aldri sett deg med flate sko 😛 Nesten litt misunnelig, jeg får litt vondt i beina om jeg bruker høye sko.. Men disse nederste fra Nelly var helt suuupre og ser så komfortable ut med tanke på “fallvinkelen”. Så håper du kan gi oss referat fra slike sko som er “kjent”. Rett og slett anbefalelse eller kritikk. Eller taper du på det ? 😛 Bare lurer, no offence 🙂 Du virker som en super skjønn jente!

    6. Jeg tror heller ikke at det blir noe problem å gå med de selv om de er på 13,5 cm for de har et platå på 4. Det gjør at de ikke er så skrå på de og du føler ikke ut som om det er mere en 9,5 for det er det blir når du har et så høyt platå. Utrolig fine sko, liker at de lager en litt billigere modell som de som studere og ikke har så høy lønn kan benytte seg av 😀

    7. hvilken outfit kan man ha når man bruker de skoene? tips? jeg bruker ikke sånne lange skjørt, så det passer ikke meg.synes det ser bra ut med lange skjørt og de skoene..men har du andre tips? blir d fint med shorts da? osv? hmmm..har lyst på sånne sko.men usikker hva jg kan bruke til.

    8. det er kjempe fin sko,hvis personen som har de på klarer å gå på de:)
      så ei i byen på noen sånne sko en dag,og ho kunne nesten trengt en rulator..hehe
      du er jo vandt til å gå på høye heler,så dette skal nok gå bra,blir gøy å se hvordan de ser ut på deg:)

    9. Linn: De dyreste skoene jeg har kostet meg vel 1200kr og jeg har 20 par til 3-4-500kr som er mye finere OG av bedre kvalitet. Det kommer helt ann på hvilket merke man kjøper. Dyre merker er ikke nødvendigvis av god kvalitet. 🙂 Men når jeg kjøper sko så går jeg ikke med dem hver eneste dag og da blit de heller ikke så raskt slitte. Jeg har tre par sko fra Nelly fra før og det er noen av favorittene i skapet. Kostet rundt 400kr alle sammen, kvaliteten er ypperlig og de er flotte! 🙂

    10. =): Å du kan bruke sko som dette til alt mulig! Kjempe fint til stramme dongeribukser og shorts også 🙂 Jeg kjøpte de grå fordi jeg har en grå fuskepels jeg aldri får brukt da den aldri passer til noen av skoene mine så jeg kommer nok til å bruke det sammen 🙂

    11. Amanda Kvamsø: Haha ja det har jeg. Maange ganger 😀 Jeg tar ikke på meg de mest utfordrende skoene i offentlighet eller når jeg skal på shopping foreksempel, men jeg har vrikket foten et par ganger for det! 🙂 Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg