En liten oppdatering..

Hei hei! Det er så stille på bloggen for tiden! Vanligvis når jeg logger meg inn og ikke har vært pålogget på noen timer, er jeg bombandert med nye kommentarer. Nå er det helt stille. Kanskje det er fordi det er så fint vær rundt omkring? Eller er det bare ingenting nytt å fortelle? Kanskje det bare er meg som har levd i luksus alt for lenge.

Vel her kommer en liten oppdatering fra livet mitt! Jeg har hatt noen fantastiske dager i Stavanger og nå sitter jeg på toget på vei hjem igjen. Jeg har fått nok en deilig middag hos farmor og farfar i dag. Nå sitter jeg her stapp mett med Carrie dagboken min som forresten snart er lest ut. Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk dag..

Jeg har nå lastet opp 5 bilder og jeg er 375år eldre. Toginternett..

Jeg er sikker på at farmor og farfar har Stavangers fineste utsikt fra huset sitt..


Pakket og klar for avreise.


Huff så fort disse bøkene går.


Jeg vil ikke hjem..

Hvordan er været hjemme i Kristiansand?

– Marthe <3

38 kommentarer

Siste innlegg