3 nye jentebøker!

Noen fortalte meg at man ble smart av å lese. Jeg vet ikke om det er tilfelle med disse type bøker.. Jeg blir bare shopping og reisegal jeg. Men jeg tror likevel skrivingen min blir bedre av å lese, uansett sjanger. I dag har jeg som sagt kjøpt meg tre bøker og alle tre er skikkelig jente-bøker. Selv om jeg leser bakpå hver eneste krim bok med et interessant forbilde, ender jeg opp med disse reise,shopping, kjærlighetsbøkene. Jeg har lest to bøker av Jo nesbø tidligere og jeg ble aldri så revet med som jeg blir nå. Krim er visst ikke noe for meg. Ikke enda.. Jeg tror twilight hadde vært noe, men da jeg så den siste bokens uendelighet, ga jeg opp det også.


På høye hæler over grønland.


Venstre hånd over høyre skulder..

Etter å ha lest disse tre, skal jeg lese Boktyven, Saras nøkkel og En morgen i Jenin. Bare for å lage en himla kontrast.   

– Marthe <3

61 kommentarer

Siste innlegg