Bunadprosjekt!

Hei hei dere! Nå skal dere endelig få se meg i bunad. Som jeg allerede har nevnt tok vi mange hundre bilder av meg i går. Dette skyldes et bunadsprosjekt som min godeste pappa står bak. Han har akkurat satt i gang en bunadsproduksjon i Thailand som er planlagt og forberedt over år. Foreløpig er Rogalandsbunaden hans spesialområde både på dame og herrefronten, men etter hvert vil han kunne produsere de aller fleste bunadsvarianter vi har i Norge. -Selvfølgelig også i aller beste kvalitet og til en rimeligere pris. Alt stoff som brukes, ja til og med broderingsgarnet er kjøpt i Norge så ikke la dere skremme av “Thailand”. Jeg har aldri sett en finere bunad i hele mitt liv. Jeg elsker alt med den! Spesielt den rosa litt uvanlige fargen som farmor valgte ut for meg. Jeg har aldri vært spesielt begeistret over bunader, men jeg må jammen meg si jeg er blitt bunadfrelst..
  


Her har jeg på meg rogalandsbunaden. Som sagt, kan han produsere flere varianter.

Er det din tur til å konfirmeres neste gang? Trengs det en bunad?
Ta kontakt for bestilling eller spørsmål på: [email protected]  
Hjemmesiden kan dere ta en titt på HER <— www.bunadsgleden.no 

– Marthe <3

75 kommentarer

Siste innlegg