Konkurranseinstinkt!

JEG VANT! Ihvertfall den ene runden.. Vi spilte to runder bowling hvor Jonas vant den dumme oppvarmingsrunden og jeg den siste. Jeg Knuste han med stor “K” og det føltes mildt sagt fantastisk! Dette har vært en helt nydelig dag. Startet med en runde høstshopping, fortsatte med en alt for god middag (bakt potet), etterfulgt av bowling og nå filmtitting med jordbær dyppet i smeltet sjokolade. Ja så har jeg jo fått blomster av min kjære også. Herlighet, det blir ikke bedre enn dette!

Jonas tok forresten et hysterisk morsomt bilde av meg i action. Jeg er bare nødt til å legge det ut.. Vi lo så vi grein.








Klart for bowling. Jeg måtte ha sånne barnesko med bårrelås. Aww. <3


Haha sjekk stilen! Er det rart jeg vant?

Okei.. Here it comes!


Blinkskudd?


Amatør Norheim.


Åh. KNUSTE han! Orket ikke å ta bilde av den første tavlen..

Er du flink i bowling?

– Marthe <3 

44 kommentarer

Siste innlegg