Shopping vs skolebenken?

I dag har sikkert mange av dere begynt på ny skole! Eller noen på ny skole og andre bare i ny klasse tenker jeg? Huff, jeg synes så synd på dere. Noen er sikkert glade i skolen også, men jeg regner med at flesteparten foretrekker sommerferie.. Selv kunne jeg gjerne studert, men ikke på noe videregående. Kun på et universitet med nye mennesker og mer frihet.

Men for å være ærlig var det helt greit å ta en shoppingrunde i stede! Jonas og jeg var både på sørlandssenteret og i byen i dag. Jeg fikk handlet noe til tross for at lønna er 2 dager for sen. Igjen. Innkjøpene kommer i neste innlegg. Bare å glede seg!


Jonas kjøpte blomster til meg. Aww!



Nydelige <3


Så fikk jeg jammen meg et blad også!


Så har vi leid tre nye filmer til i kveld. De hadde ikke “trust” som en av dere lesere anbefalte meg, så den får nok vente.

Var det greit å begynne på skolen igjen dere?

– Marthe <3

65 kommentarer

Siste innlegg