Sunt og godt? Eller bare godt.

Supergøy at så mange har deltatt i søndagskonkurransen! Den falt visst virkelig i smak! Det er jo så morro å holde konkurranser for dere når dere er så ivrige. I går kveld regnet det som bare det og da passet det ikke bedre med en skikkelig kjærestekveld! Med film, god mat og litt godteri selvfølgelig. Jonas og jeg valgte Twilight 3, spiste hjemmelaget pizza til middag og misslykket sjokoladekake til dessert. Mmm! Det var alt for lenge siden jeg hadde inntatt smaken av den type dessert nå. Ingenting slår det der.


Nam nam nam.


Misslykket sjokoladekake ser slik ut. Inni er den helt bløt.


Min oppskrift på den kan dere finne >HER<


Haha Jonas tok bilde av meg da jeg sovnet på han.


Skjønner ikke hvordan jeg greide å sovne til dette synet.

Nå skal jeg krølle håret! Snakkes om 15 timer. Haha, nei så galt er det ikke.

– Marthe <3 

24 kommentarer

Siste innlegg