På ridetur i finværet

I dag har jeg hatt en helt fantastisk dag. Jeg har stort sett oppholdt meg i finværet med finjenta Victoria og bare blide hester! Vi lånte hver vår hest og red på tur, pratet og koste oss! Som jeg savner å ha hest på dager som dette. Det er så utrolig mye koseligere med hest på sommeren enn vinteren. Synd vi bare har 2 små måneder med sommer i året..

I kveld skal Andrea ha “avskjedsvors/middag/vet ikke helt” med jentene. Som jeg sa i går så skulle jeg slå meg til ro nå, men et lite glass må man jo ha? Men i stede for å dra på byen etterpå drar Jonas og jeg på kino. Gleder meg til nok en herlig sommerkveld!

Jeg var faktisk så vågal at jeg tok med kamera på tur! Heldigvis var hesten supergrei.

Victoria red Mia som dere har hilst på før.


Jeg red dette søte vesenet. Totte som vi kaller ham.


Koser oss på skrittetur.


Eller ihvertfall noen av oss.. Mia ville helst gå alene tror jeg?  


Så var det lunsj etterpå.. Pita med løvstek i.


Victoria hadde snadderloff.

Så møtte vi gamle kjørelæreren min som trodde han hadde lært meg å parkere..

Og jeg bare: HEEI!

– Marthe <3

14 kommentarer

Siste innlegg