Innflyttningsfest!

I går var vi som sagt på innflyttningsfest hos vår kjære Selini. Hun har nettopp fått seg ny leilighet rett med kjevik flyplass og rett med militæret som hun selv er en del av. Militærselini, 7 andre jenter OG Jonas koste oss masse i går kveld med mye prat og selvsagt litt alkohol. For min del ble det bare et glass da jeg fikk migrene. Typisk! Svimmelheten etter 1 glass gjorde ikke akkurat hode mitt bedre så det endte meg at vi satt i mørket å pratet. Lys gjør alt hundre ganger verre med migrene for dere som ikke visste det. Hehe! 

Det ble faktisk ikke veldig mye bilder, men her er de få som ble tatt..
Fine Selini med innflyttningsgavene fra oss!


Annika og Jonas fikk visst ikke være med på noen bilder. Ja, Jonas var faktisk også med oss!

Nå skal jeg ut og RI. Stalloppdatering kommer senere!

– Marthe <3 

16 kommentarer

Siste innlegg