Siste sommer på torvet!

Huff, beklager den dårlige bloggoppdateringen min i går. Det ble plutselig så hektisk da drikkingen skulle begynne allerede klokken fire. Hehe! Sommer på torvet var for aller siste gang i går og dette måtte vi jo alle få med oss. Det var utrolig koselig både på vors hos >Annika< og på byen. Jonas kom senere og hentet oss etter at alle hadde fått kjøpt seg en bakt potet. Har dere smakt potetbakerens bakte poteter? Oh my god. Ingenting smaker bedre etter en kveld på byen!

Nå kommer snart Andrea på besøk. Hun, Jonas og jeg skal ned på stranda og sole oss litt! I kveld er det innflyttningsfest på gang. Etter dette skal jeg slå meg til ro igjen.


Fine jenter!


Haha jeg dør!!


Haha, fine Siri!


Andrea: ÅÅ!! KJENDIS.
Marthe: ÅÅ DAGFINN LYNGBØ!
Andrea: Nei. Terje Sporsem.


Nå er det beachen for disse damene!

Flere som var på sommer på torvet i går?

– Marthe <3

11 kommentarer

Siste innlegg