Visning på huset..

Vet dere hva jeg har gjort den siste timen? Jeg har sittet som et annet ensomt lite menneske, alene på stranden og lest bok! Rett og slett. Vi har nemlig hatt visning på huset i dag og da hadde jeg faktisk ingen steder å være. Alle venninner var på jobb og Jonas på trening, så der satt jeg. Heldigvis greide jeg å storkose meg for meg selv også. Fint vær og min nye fantastiske bok kan kanskje være årsaken? Nei er det noe jeg kan, så er det å kose meg.

Nå skal jeg ihvertfall være alt annet enn alene. Jeg skal nemlig på nok en girlsnight. Vi skal være noen jenter på overnatting hos >Annika<. Gleder meg masse til å løsrive meg fra boken og skravle igjen!


Her lå jeg og lagde min egen lykke.


Med hjelp av litt godt..

Vinneren av søndagskonkurransen kommer senere i kveld.

– Marthe <3

20 kommentarer

Siste innlegg