81 makrell!

Jonas, faren og jeg var på tidenes fisketur i går kveld! Herregud så gøy det var. Det er så morsomt når man ikke trenger å ta snøret helt ned engang før ikke bare en, men tre fisk sitter på. Å kjenne den ville nappingen og spenningen rundt om det er en stor eller liten fisk gir meg alt. Haha, er jeg teit eller har flere det slik? Fangsten vi fikk på et par timer i går var 83 fisk! 81 makrell og 2 sild. Kjempe morro.

Nå skal jeg til frisøren om en liten time. Jeg vet egentlig ikke helt hvordan det blir, men det finner vi jo fort ut av! Ønsk meg lykke til! Resultatet kommer så fort jeg er hjemme igjen.


Heelt i hundre.


Bøtta med fangst så fort slik ut..


Og neglelakken sånn..


Haha, digg!


Jonas er i ferd med “sløyingen”. Vi slapp heldigvis å sløye alle sammen. Delte dem bare i to.


Nå har vi makrell til livet ut.


Flere som var litt gira?

I dag skal en vinner av søndagskonkurransen kåres også! Husk husk!

– Marthe <3

25 kommentarer

Siste innlegg