5 grusomme antrekk!

Jada! Nå har jeg sett gjennom 135 outfitmapper og langt over 1000 bilder for å plukke ut 5 antrekk JEG syntes var styggest. Skulle nesten ønske jeg tok outfit bilder for 4 år siden. Da tror jeg ting hadde vært enda mer kritisk. Men missforstå meg ikke, mye av det jeg har sett gjennom i dag fra de to siste årene har vært langt mer enn kritisk! Haha. Her er de fem utvalgte.. 

Plaggene i seg selv er ikke nødvendigvis fæle, men det er sammensetningen av dem og som regel èn ting i hvert antrekk som gjør det hele lite pent.


Jeg kan ikke tro at jeg har lagt ut et bilde som dette, og jeg kan ikke tro at jeg gjør det igjen..


Sjekk armpynten! Helt normalt.


Her var jeg faktisk på vei til kjøretime.


Leggvarmertrend? Leggvarmere til alt! 


Hvorfor sa ingen noe?


Trenger jeg å si noe?


Nei, nei og atter nei.

Flere enn meg som har hatt dårlige perioder?

– Marthe <3

73 kommentarer
    1. Jeg syns det er ganske synd å se gjennom dette innlegget. Du er en flink og pen blogger, men jeg blir rett og slett litt skuffet av å se dette. Jeg syns ikke det var noe galt med klærne i det hele. Selvfølgelig, noe av det kunne vært satt sammen på en bedre måte, men flertallet av Norske jenter går mer kledd som dette enn slik du normalt går(iom at de fleste ikke tørr eller liker å gå i stilen du går i, som er litt spesiell).
      Det er ikke meningen å henge deg ut på noen måte. Jeg syns bare du kunne omformulert ordbruket her litt. Med mindre du prøver å oppnå at flere av leserene dine skal føle seg truffet og frykte at du misliker klesstilen deres.
      Ellers har jeg ingenting vondt å si om deg. Leser bloggen din fast og syns du virker helt topp. Syns bare det er greit å gi litt beskjed av og til 🙂
      Julii.

    2. Jeg synes slett ikke alle antrekkene var ille… Spesielt ikke nr 1 og 2. Men det er jo min mening 🙂 Mulig jeg har ekstremt lite peiling på klær, haha!

    3. Det er lov til å være uenige alle sammen 🙂

      Julie Anne: Kjempefint at du sier ifra! Jeg forstå hva du sier og fikk med en gang et nytt syn på innlegget. Det var virkelig ikke det som var hensikten med å lage det 🙂 Tenkte nok bare det ville være morsomt å se hvordan stilen min har utviklet seg med årene, men forstår at ordbruken kan missforstås. Håper de som kanskje kan komme til å føle seg truffet leser dette og forstår at det ikke var meningen å henge noen ut 🙂

      Takk!

      Klem Marthe B

    4. Haha, gjett om jeg hadde en slik periode da jeg hadde staret å blogge for 4 år siden :p Mye fæle antrekk den gang, så fæle at jeg slettet alle de innleggene!

    5. Kjempekjekt at du tok deg tid til å svare. Og igjen, ingenting er ment som noe negativt mot deg 🙂
      Julii.

    6. Disse antrekkene var jo ikke galne i det hele tatt! du er nydelig, og jeg elsker alle antrekkene dine!:-)

    7. syns antrekkene du hadde før var finere enn de du har nå! det var jo dødsfett !:D
      untatt det siste… hahah!<3

    8. Syntes hvertfall de øverste antrekkene var mye finere en mange av de lange kjolene og skjørtene du bruker nå til dags.. Ikke stykt ment. Folk har forskjellige meninger, heldigvis! :))

    9. De var jo ikke så rent gale da! Tror det er mange som går sånn, men det er litt morsomt å se hvordan stilen din har endret seg. Både klesstilen og håret ikke minst!
      Digger deg ! 😉

    10. Likte alle antrekkene! Spesielt det øverste og det nederste 😉 For å være helt ærlig ville jeg heller tatt på meg disse antrekkene enn mange av de du går med nå 😉 Men hver sin smak :))

    11. Hehe, de var ikke nødvendigvis så ille, men det var jo ting som gjorde at de ikke var så flotte allikevel :p hah, men du har en helt annen stil nå 🙂

    12. Jeg er enig med Julie Anne. Jeg ser ikke så mye feil med antrekkene, fordi alle kler seg ulikt å har ulikt syn på hva som er pent og ikke. Men, samtidig så kan jeg se det fra din side óg, til og med jeg ser at du har skiftet vei i stilen. Og leserne må huske at det er din mening, at disse antrekkene ikke passer deg lengre. De må huske at selv om du syns de ikke passer deg, betyr ikke det at du syns klærne er dritstygge. Som du sier, så handler det om hvordan man setter det sammen. 🙂

    13. nå ble jeg lei meg.. hahaa… jeg tenkte bare :uppppssss… for det er sånn jeg kunne gått..SPESIELT den nederste..

    14. wtf? de var drit pene. hva er det du liker a? alle de outfitene dine som kommer nå for tiden er stygge, ikke frekt ment. men ehh.. før hadde du bedre stil for å være helt ærlig! det eneste som er fint nå, er skoene dine.

    15. Jeg syntes antrekk nr 2 var fint jeg Marthe, bortsett fra leggvarmerene. De andre outfitene er jo slik vi vanelige jenter går, som ikke tørr og skille seg ut så mye som deg. Så jeg syntes egentlig det var dårlig gjort og skrive det på den måten. tenk på de som går slik til hverdags?
      jaja, anyway, jeg elsker bloggen din, men akkurat det kunne du spart deg for. er ikke sikkert du tenkte det på den måten uans 🙂

    16. Det der er jo faktisk mye penere enn jeg går kledd til vanlig! Likte spesielt nummer 1 veldig godt uten den veska og nr 3 utrolig utrolig godt uten de leggvarmerne! 🙂

    17. Antrekk nr to var jo ganske greit, resten var småstygt :-p Syns likevel ikke det var så forskjellig fra hvordan du kler deg nå.

    18. Jeg synes helt ærlig to av antrekkene var litt for mye, haha. Men synes egentlig resten var veldig fine!
      Way to go, south girl! Kristiansand eieeeer ♥
      Nye, faste bloggen, definitivt. Snakkes!

    19. Noen antrekk var jo bedre enn andre! Men jeg synest vell egentlig ikke at noen var grusomme ,selv om du har mye bedre stil nå 🙂 Flink med klær er du vertfall!
      -sunniva

    20. Haha, søt! Synes ikke de opperste var så verst jeg, men de to nederste likte jeg ikke fullt så godt, hehe! Du er nok ikke den eneste 🙂

    21. Hun sier jo ikke at noen av plaggene er stygge, bare hvordan hun har satt det sammen. Dessuten er dette Marthe sin blogg, og hun burde jo kunne blogge om det hun vil og det hun mener – man skal ikke nødvendigvis ta hensyn til leserne når man skriver om hva man synes om klesplagg eller liknende. Ikke alle har samme stil, takk gud for det!
      Selv mener jeg at du har kommet en lang vei siden du begynte å blogge innen klær og mote kategorien! 🙂

    22. Jeg syns ikke alt var sy fælt, den nederste og en til er jeg ikke fan av akkurat. Men det sier vel kanskje mer om min smak det, haha.

    23. Jeg synes at di var fine, kunne selv godt i de klærnå uten å følt meg uvell! selfølgelig kunne dem blitt samensatt på en annen måte, men jeg likte det jeg

    24. Etter min mening så var ikke de fleste antrekkene her grusomme! vi har alle forskjellige meninger, men disse antrekkene var faktisk fine. men hallo! Jeg elsker bloggen din! du har en kjempe fin klesstil og jeg blir inspirert:-)

    25. greit at man har forskjellig smak, hadde ikke vært flott om alle likte det samme haha 😀
      outfit 2 og 3 her synes jeg er mye finere enn alle de fargekombinasjonene du gjør nå. Men det viktigste er jo at du trives i det du kaster på deg da 😀

    26. du er heldig hvis det er de styggeste antrekkene du har brukt, haha, du skulle sett mine!
      og folk som rager helt, hallo? marte synes disse er stygge, da må dere jo respektere det? spesielt du som sa at de outfitene hun hadde nå var stygge, hvorfor skal du kunne kritisere henne, men klikke om du blir kritisert selv? jeg vet ikke hvorfor dere sier at mange “vanlige” jenter går sånn, men jeg kan ærlig si at jeg ikke ser så altfor mange av dem som går med dette.
      det var martes mening og martes stil, så kan dere ha deres egen uten å bli sure for at hun sier sin.

    27. Lurer på hva foregikk oppe i hodet ditt da du kledde på deg i antrekke fire og fem? Hahaha, bra man kan se tilbake på det med et smil i allefall! Synes du er veldig pen osv, men noen av antrekkene du går i per dags dato er faktisk verre en disse.. 🙂

    28. Du har jo brukt maaaaange klær som er mye styggere enn de du viste oss her da ;p Men det nederste antrekket er noe av det verste jeg har sett x) Men stilen din begynner å komme seg da 🙂 Ser en forbedring hvertfall 😛

    29. Blir rett og slett litt sur på visse folk her som sier “Disse var jo ikke så ille, de outfitene du kommer med nå er styggere”, DET er hva man kaller frekt sagt! Jeg syntes disse stilene var ganske råe, men jeg skjønner Marte, ho har funnet en ny stil som er mer henne. Handler ikke bare om klæra sjenerelt, men også hvem som skal gå i dem. Syntes Marte ser vakker ut i lange skjørt, men ho var veldig søt som fjortis, hihi.

    30. Antrekk nr. 3 var ikke ille da! De andre antrekkene var heller ikke så ille 🙂
      Jeg liker den stilen du har nå, jeg!

    31. Er sånn jeg går til vanlig egentlig, men skulle ønske jeg turte og gå sånn som du gjør nå, har masse sko og fine kjoler men tørr ikke bruke dem annet enn på fest.. Du er flott som tørr å være deg selv ! 🙂 Skulle ønske jeg turte det samme, men da blir jeg vel beglodd og hengt ut i den lille byen jeg bor i…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg