Still summer!

For en herlig morgen! Solgudene må ha hørt min bønn for i dag er været strålende. Jeg har allerede ligget nesten to timer på verandaen og slikket sol med en ny bok. Ja, jeg har begynt å lese bøker også! Nå skal jeg bare lære meg å drikke kaffe så begynner jeg og nærme meg stien til å bli voksen.

Boken jeg har begynt på nå heter “Bokhandleren i Kabul”. Ikke en veldig spennendes tittel med tanke på at jeg tidligere kun har likt krim, men jeg tror likevel den skal bli bra. Boken handler om forbudt kjærlighet, arrangerte ekteskap, forbrytelser og straff, og om samfunnets strenge krav til hvordan man skal leve sitt liv i Afghanistan. Bokens historie går i hovedsak rundt èn familie som er bosatt i Kabul. Hørtes det spennendes ut?


Frokostkos.


Gul bikini fra Gina Tricot.

Noen som har lest boken?

– Marthe <3

14 kommentarer
    1. Jeg har faktisk lest denne boken, eller en del av den da! Fikk i oppgave på skolen at vi skulle lese en bok, så da ble det til at jeg leste denne…. Den var helt grusomt kjedelig i starten, men jeg bestemte meg for å fortsette litt til i håp om at den kanskje ble bedre noe jeg tok feil i… Så etter jeg hadde lest halveis la jeg den fra meg og gadd ikke mere, så denne boken fengslet ikke meg, litt skuffende siden den virket som en spennende og bra bok! Men kanskje du syntes den er bedre 🙂 lykke til med lesingen marthe! Elsker bloggen din 🙂

    2. Heeerilgt!
      Fin farge på bikinien, stikke innom gina å tar en titt på den når e komme t kr.sand igjen :)Ha en flott dag Marthe 😀

    3. Nei, har ikke lest den, men har lånt den fra biblioteket så er ikke lenge før jeg begynner på den 🙂 Men har lest mange andre bøker fra Afghanistan og Palestina og alle de har vært bra! 🙂

    4. Beate: Oi! Jeg er også halvveis nå men jeg har faktisk likt den 🙂 Det er jo mye fakta, historie og sånt men jeg syntes forfatteren har greid å flette inn spenning også innimellom. Jeg har lært masse av den og gleder meg til å fullføre 🙂 Tusen takk for en super hyggelig kommentar. Slikt blir jeg alltid glad for å høre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg