Moutfit – 28.07.11

I dag er det en veldig spesiell dag for min del! Jonas og jeg har i dag vært sammen i 1år og 9 måneder. Tenk snart har vi vært sammen i 2 år! Det er langt over alle forholdsrekorder jeg har hatt tidligere.. MEN det som er enda bedre, er at min beste venn Kristine har bursdag! Gratulerer masse med dagen snuppa mi. Du er fantastisk!

I kveld tar jeg turen til Kristinemor for å overnatte der. Vi reiser nemlig til Oslo i morgen tidlig! For å feire Jonas og meg har vi allerede vært på ultra på sørlandssenteret og handlet inn litt deilig mat. Nå skal vi ha dampet blåskjell, hvitløksreker og krabbeklør til frokost! Kamera blir selvsagt med på kjøkkenet!


Insektsring fra www.dobb.no
Ring fra h&m


Shorts fra Bikbok
Genser fra Gina Tricot
Sko fra Tyrkia


Love you <3

– Marthe <3

23 kommentarer

Siste innlegg