Hvordan skaffe drømmegutten?

Heisann! Mange av dere har spurt om tips til hvordan man skal skaffe seg drømmegutten! Jeg er selvsagt ingen ekspert, men jeg kan ihvertfall gi dere mer enn setningen “vær dere selv”. Jeg tenkte heller jeg kunne fortelle litt av min egen erfaring..

Da jeg var 15-16år gammel var jeg i livets lille “rundbrenner-periode”. Jeg hadde stadig en ny gutt på hjørnet og ufattelig nok fikk jeg akkurat den jeg ville ha. Når jeg for noen dager siden så tilbake på denne tiden og på hvordan jeg så ut (sort langt hår, tykke gravsvarte bryn, masse mascara, eyeliner og hvit øyenskygge), kunne jeg ærlig talt ikke fatte hvordan jeg greide det. – MEN så kom jeg på det. Jeg hadde selvtillit. Masse selvtillit, men samtidig ikke for mye.

De aller fleste gutter liker ei jente med litt selvtillit. Ei jente som kan bære hodet litt høyt, uten å se ned på alle andre. Vis at du er fornøyd med deg selv akkurat som du er, men ikke snakk nedverdigene om andre av den grunn. Gutter liker ikke å høre om hvor skeiv du synes nesen din er, hvor tykke du synes lårene dine er, eller hvor mange kviser fjeset ditt har. Ikke liker dem å høre om venninnen din sine stygge bryn heller. Vær positiv og se gutten inn i øynene når dere prater sammen, smil bredt, og si takk hvis du får et kompliment. Han har ikke gitt deg et kompliment i håp om å få diskutere om det egentlig stemte etterpå.

MEN. Det er absolutt et “men”. Vis selvtillit, men for guds skyld ikke tro du er bedre enn alle andre. Kanskje du er penere enn jenta i nabohuset! Kanskje du er smartere enn bestevenninnen din, men ikke ta på vei av den grunn. Vi er alle gode på noe, men ingen er perfekte. Det er fort gjort å bli veldig høy. Spesielt når alkohol er med i bildet. Derfor vil jeg be dere tenke dere om. Hvem tror dere guttene vil ha? Jenta som sitter stille i en krok, mangler selvtillig og derfor sier mindre.. Eller jenta som skriker høyest på fest, drikker seg fullest og ender med å spy i et hjørne? Gjerne med skjørtet oppglidd over rumpa så ingenting er overlatt til fantasien.. Det finnes en mellomting dere. Finn den og du er veldig godt på vei! 

Håper dette ihvertfall hjalp èn av dere..

– Marthe <3 

49 kommentarer
    1. Virker som du har peilig i hvertfall, og det gir mening 🙂 Skal ta det til meg og se om det funker;)

    2. Takk for tips 🙂
      Hadde en kjekk gutt i kikkerten for noen uker siden. Plutselig en dag tok han kontakt, og jeg var i lykkerus. Noen dager senere bestemte jeg meg at jeg skulle ta kontakt med han, men da ignorerte han meg… Han har enda ikke svart….

    3. bra tips :- )
      Kunne du lagt ut bilder fra “rund-brenner” perioden din? haha, er så morsomt å se :- )

    4. Så søtt 🙂 Bra tips for de som vil finne seg en. Heldigvis trenger jeg ikke tips om å skaffe drømmegutten, for jeg har han allerede!! Såå glad for det <3

    5. jonas er så kjekk! dere passe peerfekt i lag:D kan du legge ut bilde av deg når du hadde sort langt hår, tykke gravsvarte bryn, masse mascara, eyeliner og hvit øyenskygge? (a)

    6. Bra tips dette her! Kan du vææær så snill legge ut ett bilde fra da du var 15-16? 😀 Ble sykt nyskjerrig,i og med at du hadde svart hår og såå masse sminke!

    7. Du er veldig flink på å gi tips ! Å du har rett i det du sier spør du meg 🙂
      Jeg var også slik for 2 år siden, med masse sminke å lite selvtilit, nå har jeg blitt eldre har fått mye bedre selvtilit å sminker meg naturlig 🙂
      Men jeg har allerede funnet drømmegutten min 🙂 Men er helt sikker på at du hjalp flere jenter ! <3

    8. frida: Hehe, jeg har lagt ut bilder av meg i denne alderen mange ganger før, men jeg kan helt sikkert gjøre det igjen. De som har sett det før har sikkert ikke noe i mot en ekstra liten latter 😀

    9. Trine: Bare hyggelig! Kanskje han er i sin lille rundbrennerperiode? Hvis det er tilfelle, er det nok ingenting å spare på! 🙂 Du finner deg noe mye bedre enn det <3

    10. Sykt bra tips! her har du nettopp hjulpet mange jenter, ihvertfall meg. Jeg tror egentlig jeg er litt i den “rundbrenner perioden”. Har det egentlig sånn som du hadde det, at jeg får de jeg vil ha. Er ikke sånn at jeg sminker meg så utrolig mye, men har sånn selvtillit som du snakker om(det å ha seltillit, men ikke for mye). Men en av tingene jeg missliker med meg selv er at jeg er slik, så har på en måte bestemt meg for å skjerpe meg. Holder på med en gutt, en ordentlig gutt nå, og vil virkelig IKKE ødelegge det, så tror tiden for å komme ut av denne perioden er kommet.
      Du skriver utrolig bra Marthe! Er fast leser, innom flere ganger om dagen! 😉

    11. skikkelig brae tips! 😀 jeg har likt en gutt kjempe lenge men han liker meg ikke tilbake.. så jeg får vell gå videre 😛 føler alle har kjøreste for tida så føler meg litt rar som ikke har det..men jeg venter til jeg finner en som virkelig er verdt å satse på! 😀

    12. Bra skrevet og gode råd! Selvtillit er tipset som alltid går igjen! Tror nok jeg må få bedre selvtillit, ja 🙂 Forresten, du skrev at du hadde hatt sort langt hår osv. tidligere, kan vi se noen bilder? 🙂 Tusentakk på forhånd, elsker bloggen din!

    13. Det var faktisk gode råd! selv om jeg vet det fra før av liksom.. selv om jeg hater meg selv, utseendemessing, må jeg bli flinkere til å kometere det fine, som jeg synes da..
      Vet du hva som kan hjelpe for en jente som aldri har likt utseende sitt og er sjenert overfor noen mennesker(eller en del)? jeg vil nemlig få meg kjæreste, men jeg tenker alltid at jeg ikke får siden alle er mye penere enn meg, vet det ikke lurt å tenke sånn, men gjør det likevel -.-‘
      Jeg hadde virkelig sattet pris hvis du hadde komme med noen råd til meg, gjerne på bloggsiden min, sånn at jeg ser at du har skrevet! 🙂
      – Frolandsjenta

    14. Jenta som kommer fra Froland :: Så bra du fikk bruk for det 🙂 Jeg kan godt skrive et innlegg om det du lurer på det. Det er jo ikke bare å skru på selvtillit knappen heller. Tenkte gjerne jeg kunne skrive et innlegg om hvordan man lettere kan få opp selvtilliten :-)Høres det greit ut? <3

    15. Hva gjør man hvis en gutt liker deg og du liker han,men du ikke føler deg klar for et forhold?Pga det tar mye tid osv?

    16. Så bra skrevet ! jeg ser du har veldig god peiling på dette . så jeg lurte på om du kunne kanskje hjelpet meg? 🙂 jeg har sendt vennespørsel og du kan bare sende meg brev. vil gjerne ikke ta det her . hehe ^^. hvis du sender meg brev , så blir jeg kjempe glad !

    17. Kjempe bra skrevet,du er så flink å hjelpe og skrive. Kan du ikke legge ut noen bilder fra fjortissperioden din? Og skrive litt om det ? 😀

    18. Jeg vil bruke denne anledningen til å fortelle alle om DR OGBODU av [email protected] om hvordan han hjelpe meg gjenforent med min mann etter to måneder med divorce.My mann skille meg fordi han så en annen kvinne på kontoret hans og han sa til meg at han ikke lenger er forelsket i meg lenger, og bestemmer seg for å skille seg fra meg.Jeg søke hjelp fra nettet og jeg så god snakk om DR OGBODU og jeg kontaktet ham og forklare problemet mitt til ham, og han kastet en spell for meg som jeg bruker å få min mann tilbake innen to dager. Hvis du trenger hans hjelp
      Send ham via [email protected]

    19. Dr Malawi er som en far for farløse .. jeg aldri trodd disse vil virkelig gjøre en forandring i mitt ekteskap, og jeg aldri har det i min tanke at jeg noensinne kunne vært med min mann Mr Devis etter skilsmisse og slutter vår 33years ekteskap. … livet mitt var opprørt jeg visste aldri hvor du skal begynne fra når mannen min slo opp med meg ….. mitt navn er Tanisha Devis fra Polen, men giftet seg og bor i Chicago USA, er [email protected] retten e-postadresse for å ta kontakt for en øyeblikkelig hjelp i å få din kjæreste tilbake …. Min mann og jeg har vært sammen i 33years før han skilte meg og jeg var så opprørt fordi jeg trodde jeg har mistet mitt ekteskap for alltid … jeg gjorde alt jeg kunne for å ta for min mann til å bringe meg tilbake hjem, men alt for å være forgjeves .. jeg måtte reise bort fra min tilstand fordi jeg ikke hadde noe sted å bo fordi mitt hjem var ikke rette for meg å bo fordi min mann ønsker meg ut av th huset, jeg reiser til en venn av meg i California, en natt, når jeg søker på en god spell caster resultater som bidrar til å bringe tilbake tapte elskers og mannen, fant jeg en interessant historie som ble delt av Santana Valdez fra Texas Huston, om en god spell caster kalt Dr Malawi, og hvordan han hjalp henne med å få hennes mann hjem, og jeg bestemte meg for å sette en prøve å kontakte ham … han svarte meg tilbake .. Jeg trodde først dette var bare normal og han fortalte meg at jeg skulle få tilbake min mann etter en periode på 28hours jeg fortsatt tvilte ham …. Men i dag som jeg deler disse gode nyheten er for meg å uttrykke min erfaring til alle hele universet som disse er en god spell caster som hjelper i å bringe tilbake tapte elskere og han er ([email protected]) eller ring 27620171252 jeg er lykkelig med min mann og mine 3 barn: Bli, Wendy, JEFF … flott Malawi jeg takker deg for å hjelpe meg å få min familie tilbake …. er hans e-postadresse ([email protected])

    20. I am Dr Ogudugu, The Spell Caster. I am a spell caster having experience of more then 25 years. I can solve your any problem like Love Problem, Enemy Protection, Job related Problem, Child Birth. I can solve any problem by powers. My powers are for genuine problems for genuine people.
      If you cheated by any other fake spell caster, then let me know. I will solve your problem and help you to return your money back. There are many fake spell caster in the world. But I am sure I am the one who can genuinely solve your problem and you can see the result instantly.
      Note- You can call me, mail me or whats app me.
      Contact info [email protected]
      Phone – +2348066421534
      Warm Regards and my blessings,
      Dr Ogudugu,
      +2348066421534

    21. Oppmerksomhet Venner,
      Mitt navn er Vanessa Wayne og jeg base i Texas USA. “Mitt liv er tilbake !!! Etter 1 år av ødelagte ekteskap, min mann forlatt meg med to barn. Jeg følte at livet mitt var i ferd med å avslutte jeg nesten begikk selvmord, jeg var følelsesmessig ned i svært lang tid. Takket være en stor spell caster kalles High Priest Dr IDAHOSA som jeg møtte på nettet. På en trofast dag, som jeg var surfer via Internett, kom jeg over en masse vitnesbyrd om denne spell caster. Noen mennesker har forklart at han tok sin Ex kjæreste tilbake, noen vitnet om at han gjenoppretter livmoren, kurere kreft og andre sykdommer, noen vitnet om at han kan kaste en spell å stoppe skilsmisse og så videre. jeg også kommer over en bestemt vitnesbyrd, var det om en kvinne som heter Sonia, hun vitnet om hvordan han brakte henne tilbake Ex kjæreste på mindre enn 7 dager, og på slutten av hennes vitnesbyrd droppet hun Yppersteprest Dr IDAHOSA’S e-post adresse. Etter å ha lest alle disse, bestemte jeg meg for å gi det et forsøk. Jeg kontaktet ham via e-post ([email protected]) og forklarte problemet mitt til ham. I løpet av bare tre dager, min mann kom tilbake til meg. Vi løste våre problemer, og vi er enda gladere enn før. Yppersteprest Dr IDAHOSA er virkelig en begavet mann, og jeg vil ikke stoppe publisering ham fordi han er en fantastisk mann … Hvis du har noen problemer her er hans e-postadresse for å nå ham. [email protected] vil du være glad du gjorde.
      Merk: Han kan også gjøre deg rik, kurere HIV / Aids, kurere noen form for kreft sykdom, stoppe deg fra å ha vonde drømmer, gjøre deg gravid hvis du ikke har et barn og beskytte deg mot de onde greit. bare kontakte ham i dag og leve hapilly alltid.
           ([email protected])

    22. Jeg har noe å dele med dere !!! Det er en stor glede i hjertet mitt som jeg ønsker å dele med alle. Mitt navn er Marie. Jeg hadde en misforståelse med min kjæreste i fjor som førte oss til å bryte opp og han aldri ønsket å høre stemmen min igjen. Han så en vakker kvinne som han finner mer penere enn meg, men ettersom tiden gikk jeg møtte Doctor Adodo. Han er en stor spell caster (medisinmann). Jeg kontaktet ham gjennom hans e-post og forklarte alt til ham. Han sa at jeg ikke skulle bekymre deg, at min kjæreste skal komme tilbake til meg på kne tigge om tilgivelse. Etter alt var forberedt han fortalte meg at min kjæreste skal komme til meg innen 24 timer tigge. Min største glede er nå at han faktisk kom tilbake til meg og falt på kne tigge om tilgivelse, og i dag er vi glade for. Har du problemer med din kjære? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre? bekymre deg ikke mer fordi Doctor Adodo kan gi deg en spell å få ham eller henne tilbake. Med hjelp av en spell akkurat som han hjalp meg. Kontakt lege Adodo i dag via e-post for din spell: [email protected] eller ringe ham på mobilen +2348156784928 på nettstedet http://adodospelltemple.wix.com/adodospelltemple

    23. Jeg ble knust da min kjæreste på tre år igjen å være sammen med en annen kvinne. Jeg gråt og gråt hver dag, før det ble så ille at jeg nådde ut til Internett for å få hjelp. Jeg kastet bort så mye tid og krefter på å prøve å få det tilbake før jeg traff på the real thing. Og det er hennes siste magi. Du var forskjellig fra resten – du er diamant i grov. Takk fra bunnen av min sjel! Jeg er veldig glad. Jeg håper Gud velsigner deg, så du må hjelpe meg å få min kjærlighet tilbake, for å besøke ham i ([email protected]) kan være til stor hjelp for dere alle.
      I was crushed when my lover of three years left to be with another woman. I cried and sobbed every day, until it got so bad that I reached out to the Internet for help. I wasted so much time and effort trying to get it back until I hit on the real thing. And it is her final magic. You were different from the rest – you are the diamond in the rough. Thank you from the bottom of my soul! I am extremely happy. I hope God blesses you, as you have to help me get my love back, to visit him in ([email protected]) can be of great help to all of you.

    24. Dr Hope is a very genuine spell caster and a very unique and a powerful man of wisdom. I was unable to get pregnant because i had fertility problems. My husband divorced me because of that. I was so worried and always crying and i was even thinking of committing suicide but a friend of mine introduced me to a great man called Dr Hope who also helped her with her problem. She gave me his email and i contacted him and explained everything to him. He assured me that he will help me and i should not worry. Dr Hope brought back joy to my life and to my family again by bringing my husband back to me with his spiritual powers, by making me to get pregnant, by curing my sister’s cancer disease, by also curing my cousin’s hiv virus with his special powers, and he also made my step brother to win a lottery of 2 million dollars. Dr Hope is really a gifted, amazing, and a very good man who truly knows how to do his job better and if not for him what would my life turn to? Dr Hope thank you so much and i will never stop talking about your great deeds. Words can not express how much good you have done for me and my family and i believe that even a thousand words won’t be enough to describe your good great works. If you are in need of any spiritual help why not run to Dr Hope? just contact Dr Hope on his email: [email protected] or you can also contact him on his web site on:
      http://ultimatesolutionho5.wixsite.com/dr-hope and he will help you. Dr Hope is harmless, safe and reliable so contact him now and get your solution. Thank you Dr Hope for you are indeed a great man.

    25. Hello I’m christ potter from Southport Liverpool, England, I’m giving a testimony about Dr.Sebi the great Herbalist,he has the cure to all manner of diseases, he cured my HIV virus of 8yrs,
      though I went through different websites I saw different testimonies about different spell casters and herbalist, I was like: “Many people have the HIV cure why are people still suffering from it?” I thought of it, then I contact Dr. Sebi via email ([email protected]), I didn’t believe him that much, I just wanted to give him a Trier, he replied my mail and Needed some Information about me and also ask me to make a payment for the medicine.he prepared it (CURE) and sent it to me via a Courier service, I took the medicine as prescribed by him and I went for check-up 2 weeks after finishing the medicine, I was tested HIV negative,if you are HIV positive waste your time
      no more. Contact him via: [email protected] or whatsapp number +2348153863900
      You can add me on facebook: christ potter
      Or email me on: [email protected]

    26. I was a HIV-AIDS patient and I got it from cheating on my husband. It was sort of a payback but a week later I was told by a friend that the person who I cheated with had the HIV-AIDS virus and did not tell me. I was so stupid by not using a condom I thought since he was an old school friend he was trustworthy. But I was wrong. I cried and cried. Two days later, I got a phone call from my friend and she told me about a person who is known by another friend, who can help me. I could not let my husband know what I was going through. I finally got his email address[[email protected]] and I text this man my story and he replied me immediately saying i should be calm and told me that everything will be OK. I could not come to terms with what I was hearing but then I concluded it did not matter because I was so broken up I just needed help. I was going out of my mind literally. I was confused with what he was telling me, but I listened. He told me about some materials i need to buy that he needed to cast the spell and I said OK. I bought the materials to him,i sent down my picture to him and my positive result sheet and he replied me that i am going to be negative under 3 days.I message Him every 2hours for 2day and I knew he thought that I was crazy but I did care I needed a shoulder.Behold,the third day he messaged me i should go for a test that i will be negative. My marriage could be broken because of a stupid mistake and my life was on the line. I remembered when I was going to get the results of my re-test I called him up again and told him that I was going to get my results today and his reply was ?so” and that everything will be as he explained. I knew then that he was getting tired of me calling him, maybe I was wrong. Well I got my results and the first person I called up was him – again. As he said hello I started to cry and cry. I could not believe it. I was given a second chance in life.This man is a great spiritual HIV/AIDS healer,his healing spell on aids healing is very powerfull.please brothers and sister,contact [dr ekuku] @ [[email protected]] OR visite his web on (http://ekukuperfecthome.wixsite.com/dr-ekuku)

    27. My name is Mira Emma , i am from New York City. I was suffering from HIV disease for over 4 years, i was hopeless until one of my friend directed me to a man called Dr Udi, she said he cures the sickness and also said he has also helped her friend, i never believed her but after alot of talk, i decided to give him a try, just few days ago i contacted him and he told me what to do which i did and he gave me a herbal cure which i took and then he told me to go for a test which i also did and when the result came out i was surprised to see that i am negative. I am proud to tell you the i am the most happiest person on earth I Give thanks to Dr Udi.. If you are having any problem and you need help, You can contact him with his email [email protected] or Whatapp: +2348051243538.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg