Månedens topp 5 moutfit!

Forrige måneds “Topp 5 moutfit” ble jammen meg topp 6! Jeg fikk lurt inn et ekstra antrekk og den eneste som la merke til det var mamma. Haha. Denne gang har jeg greid å velge ut nøyaktig 5 antrekk som jeg syntes var månedens beste. Nå gjenstår det bare å se om dere er enige? Moutfitene i juli har vært mye preget av skjørt. Lange, korte, i alle former og ikke minst farger. Noen av dem er plukket ut her. Alle bildene er i tilfeldig rekkefølge.


Dette er helt klart månedens sko.

 Hva synes dere? Enige eller er det noen som mangler?

– Marthe <3

37 kommentarer
    1. outfitet med bar mage virker så uferdig :p haha… men de andre outfitene er utrolig lekkre. du er dyktig til å kle deg! og skoene er helt fantastiske!

    2. 3 og 4 var hvertfall finest, syns de lange skjørtene blir alt for ”mamma” :p!
      elsker bloggen din forresten <333333

    3. nummer 4 er så grufullt, beklager å måtte si det. Elsker deg, men det faller rett og rett ikke i smak!

    4. ikke så enig i noen av plaggan dine, du kler dæ førr spesielt syns æ!
      men e du fornøyd, så e vi ! 😉

    5. du har blitt en rosa blogger å det skuffer hardt! Du var en av de beste bloggene som jeg håpte kom på 1 plass men nå håper jeg du kommer deg vekk fra topplisten rett og slett. Beklager får å si det. Du var virkelig den beste,du ahr blitt en rosa blogger.. huff..

    6. .: Jeg beklager. Jeg plukker ikke sopp hver eneste dag. Ikke går jeg på fjellet heller hver lørdag. Hvis du ikke er interessert i å lese om verken antrekk, shopping eller noe som har med mote å gjøre så har du lest feil blogg svært lenge. Dette har alltid vært en rosablogg 🙂 Den består av livet mitt og det jeg driver med i hverdagen. Noen ganger shopper jeg. Andre ganger er jeg på båttur. Vil du veldig gjerne lese om friluftsliv så har jeg tro det eller ei, både fisket krabbe, vært på båttur OG plukket sopp denne uken! Det er bare å bla i arkivet!

      Hallo: Nei. Det tror jeg vi alle kan si oss uenige i. 🙂

    7. Elsker det med den brune shortsen. Vær glad du kler det så godt, det gjør nemlig ikke jeg.. ;8 Men stå på Marthe du har en super blogg ! Er dessverre alt for dårlig til å kommentere, men setter virkelig pris på bloggen din! Du er en STOR inspirasjonskilde når jeg er på shoppingtur! : )

    8. synes antrekk nummer 3 er ekstremt fint!!!! du har stil og kler alle plaggene dine<3 alle antrekkene dine er godt gjennomtenkt og fine, elsker både stilen og bloggen din! keep up the good work! du er #1 for meg!

    9. du har utrolig god stil, marthe, og en super blogg! jeg synes nr 3 var finest og at du kunne kuttet ut nr 5 og byttet ut med den kjolen som du fant her en dag, den i svart og hvit med det mønsteret 🙂 jeg digga den kjolen <3
      jeg elsker virkelig bloggen din!

    10. Er innom bloggen din hver dag! Du har kjempe kul klesstil, skulle bare ønske jeg var like tøff som deg:) Stå på Marthe:)

    11. Rosa+rødt var rett og slett overraskende kult!! Elsker at du setter sammen ting ingen andre tenker på, DET er inspirerende. Og det er nettopp derfor jeg leser din blogg. Jeg liker outfits. For de som ikke liker det, finnes det hundre tusen andre blogger å lese. Jeg leser bare de jeg liker, og Marthe er en av dem!

    12. Likte alle sammen!
      Og du er så utrolig heldig du Marthe, siden du kler alt av klær og hatter så utrolig godt!! Du kan liksom ha på deg alt. : )

    13. Nr 4 var du ikke så heldig med…
      MEN ellers, så har du en klesstil som er helt utrolig! :O
      Elsker bloggen din.:) <3

    14. nr 3 er det grusomste jeg har sett. der så du (beklager å måtte si det) trashy ut. den sportsbhlignendegreia ser ut som en aerobicbh, og kombinert med skinnshorts ble det too much. men synes de andre var kjempe stilige =) du burde heller hatt med antrekket på forrige innlegg. dritkult!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg