STEMNING!

Åh, for en dag! Jeg har virkelig hatt tidenes lørdag i dag.. Det har vært strålende sol og Jonas og jeg har vært på sjøhuset og spist. Jada. Samme sted som Kristina Andersen og jeg var på på onsdag. Haha! Og det ble blåskjell på meg igjen gitt, mens Jonas hadde ferske reker. Etter et kjempe deilig måltid gikk vi til fiskebrygga og tok en is til dessert for å få sommerstemningen enda mer på topp. Det er så gøy å høre alle de ulike dialektene rundt på fiskebrygga. Det er jo der og i dyreparken turistene samler seg i Kristiansand..  Før vi dro hjem gikk vi innom en gullsmed for å høre hvor mye ringen jeg fikk av Jonas var verdt. Det er jo litt skummelt å kjøpe slikt i utlandet da det er fort gjort å bli lurt! Heldigvis ble han ikke det denne gangen.. Ringen var jammen meg verdt 2000kr og hele settet til sammen ca 5000kr! Det var ikke akkurat det han betalte der nede! Hoho.


Fine gutten er tilbake!


Rekene hans.. Kjempe ferske og gode.


Like gode som sist!


Så gikk vi og så på sandskulpturene som står i byen. Herremintid så fasinerende!


Sykt!


Fiskebrygga..


Kjekken!

Har alle hatt en fin dag?
Nå reiser jeg til flyplassen om en liten time!

– Marthe <3

16 kommentarer

Siste innlegg