Ny uke, nye lesermail!

Det er ny uke og på tide å vise dere forrige ukes leserbilder, video og brev! Så lenge jeg mottar slike leserbilder og andre alt for hyggelige ting fra dere lesere, vil et “lesermail innlegg” være et fast innslag i uken. Til nå har jeg mottat hele 60 leserbilder. Jeg har dem alle i en mappe på dataen og klikker meg stadig inn når jeg trenger en oppmuntring i hverdagen! Tusen takk alle sammen. Det er dere som gir meg motivasjon til å fortsette. Jeg elsker å se at dere setter så stor pris på bloggingen min og det er en fryd å blogge for dere. Det skal dere vite.

Her er en nydelig video jeg mottok forrige uke. Jenta som har laget den heter Madeleine og har også blogg. Ta gjerne en titt på den >HER<.  

Forrige ukes leserbilder..

Laget av Malene.


www.trinekvaernes.blogg.no


www.mfms.blogg.no


www.cathrinekk.blogg.no


www.ceciliabul.blogg.no


Laget av Marthe.


Laget av Marta.


www.elviis.blogg.no

Forrige ukes leserbrev! 


Skrevet av den herlige jenta med >DENNE< bloggen. Tusen tusen takk for alle fine ord. <3

Har dere fått lesermail før?

– Marthe <3 

12 kommentarer

Siste innlegg