Fotballvors!

I går var vi på tidenes vors.Eller vors og vors. Vi dro aldri på byen da vi ikke kommer inn der resten av folket hadde tenkt seg. Vorset tok sted hos Rolf Daniel som er fetter av Victoria. Til å begynne med var vi bare noen få som grillet og så på jentefotball, men etter hvert ble det fullt hus. >Annika< kom også og huset hennes ble mitt tilfluktssted for natten! Det var en rå kveld med masse livlige folk og litt for mye gratis drikke!

Litt bilder fra kvelden i går..


Fetter og kusine <3


Viktig med nattmat! Kunne ikke bestemme meg for om jeg skulle ha kebab eller bakt potet.


Det ble kebab på meg. Angret som bare det og fikk halve poteten til Annika!


Nesten hjemme!


Det var ikke så greit å komme seg ned denne stien på høye hæler.

Klare for søndagskonkurranse?
Annika og jeg skal lage videoblogg snart, men lurer på hva dere egentlig vil se?
Legg gjerne igjen en kommentar med ønsker!

– Marthe <3

19 kommentarer

Siste innlegg