JENTEKVELD

I går fylte bloggen 3 måneder! Jippi.. Det måtte selvsagt feires med en skikkelig jentekveld etter den NYDELIGE massasjen. Vi var 7 jenter hos >Annika<, som spiste alt for mye reker! Tilogmed Annette som får traumer av reker, spiste en hel skive med 6 reker på! Etter rekespisingen så vi den danske filmen “Klovn” eller “klovnen”. Hysterisk morsom! Anbefales for alle ungdom over 16 år. Tenkte å vise dere litt bilder fra gårskvelden.. Og kvelden før der da jeg var overnattingsgjest hos Annika.


Ble hentet i denne sexy saken!


3kg reker til 4 jenter! Hoho..


Godt var det så absolutt!


Det er jeg sikker på at tilogmed Annette syntes..


Line forelsket seg i dette missfosteret. “Jeg tror jeg ville valgt denne fremfor en katt!”.


Og Andrea viste oss alt hun hadde kjøpt på handelens dag..


Det gikk stort sett i neglelakker! Hehe.


Fra kvelden før. Jeg så halve titanic! Nesten uten å sovne. Nesten. Er ikke det også noe som bør feires?


Så kokte vi grillribb i panna. (Litt for mye olje) Men det var godt. MAT vet dere <3 Alt går i grisen.

Flere som er fan av reker?

– Marthe <3

29 kommentarer

Siste innlegg